PracaGrupypl.praca.dyskusjehead hunterzy we Wroclawiu ??? › Re: head hunterzy we Wroclawiu ???
  • Data: 2006-04-27 13:28:55
    Temat: Re: head hunterzy we Wroclawiu ???
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Xyloo wrote:
    > rozumiem ze head huntera jest dla elity a dla reszty agencje
    > niech bedzie ze agencje doradztwa, choc nie wiem czy np rinf jest taka
    > agencja i czy mozna ja polecic z czystym sumieniem

    We Wrocławiu nie ma agencji doradztwa personalnego z prawdziwego
    zdarzenia, w szczególności IT. Celem tych naszych małych firm jest
    realizowanie bardzo konkretnych umów rekrutacyjnych z pracodawcami
    ("chcemy kolejnych 20 programistów Java za x PLN max"), a nie doradztwo.
    Nie ma też u nas takiego zwyczaju, jak w niektórych zachodnich krajach,
    gdzie rekrutacja specjalistów jest realizowana wyłącznie za
    pośrednictwem agencji HR.

    Jeśli więc wiesz, co chcesz robić, to kontaktuj się bezpośrednio z
    wybranymi przez siebie pracodawcami. Oszczędzisz mnóstwo czasu, a i
    wesoło-niewesołe sytuacje z raczkującymi agencjami HR specjalizującymi
    się we wszystkim i w niczym szczęśliwie Cię ominą. Zajrzyj na
    jobpilot.pl i wybieraj.

    pozdrawiam,
    --
    mgl