PracaGrupypl.praca.dyskusjehasło do komputera, lustracja stanowiska pracy › Re: hasło do komputera, lustracja stanowiska pracy
    From: piotrr <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hasło do komputera, lustracja stanowiska pracy
    Date: Wed, 30 Jul 2003 11:07:46 +0200

    Nina M. Miller wrote:

    > wiesz, jak sobie kupie photoshopa z licencja, legalnie, to on NALEZY
    > do mnie, niewatpliwie.
    > moge go sprzedac komus innemu, ale nie moge zwykle ropozwszechniac bez
    > zezzwolenia producenta czyli kopiowac czyli uprawiac piractwo.

    Nino, nie do końca prawda. nie wiem jak jest konkretnie z photoshopem a
    nie chce mi się sprawdzać ale często warunki licencji na oprogramowanie
    z półki
    a/ pozwalają na wykonanie kopii
    b/ zabraniają odsprzedaży

    ciekawostka:
    licencje na niektóre oemowe produkty MS są przywiązane do konkretnej
    maszyny, jak stracisz maszynę to tracisz licencję na np. system
    operacyjny. jak maszyna się zepsuje, rozleci to samo robi licencja...
    zabawne, prawda?

    pozdrawiam,
    /p