PracaGrupypl.praca.dyskusjehasło do komputera, lustracja stanowiska pracy › Re: hasło do komputera, lustracja stanowiska pracy
    From: "JarekT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hasło do komputera, lustracja stanowiska pracy
    Date: Tue, 29 Jul 2003 19:01:12 +0200

    > a czy ten komputer jest wlasnoscia pracodawcy? jesli tak, to
    > niewatpliwie wszystkie dane z dysku sa wlasnoscia firmy.

    Nie. Nonsens. Jego wlasnoscia jest komputer, oprogramowanie, ktore zakupil
    oraz to, co pracownik stworzyl w ramach umowy.
    A moze (idac tym torem "rozumowania") jesli jakakolwiek rzecz stanowiaca
    moja wlasnosc poloze na biurku, ktore jest wlasnoscia pracodawcy to nastapi
    jej przewlaszczenie na jego korzysc?

    Jarek