PracaGrupypl.praca.dyskusjehasło do komputera, lustracja stanowiska pracy › Re: hasło do komputera, lustracja stanowiska pracy
    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hasło do komputera, lustracja stanowiska pracy
    Date: Tue, 29 Jul 2003 06:49:54 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@host81-130-229-232.in-addr.btopenworld.com

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    news:m2r84a9o5i.fsf@pierdol.ninka.net...
    > "Somee" <s...@p...pl> writes:
    >

    > a czy ten komputer jest wlasnoscia pracodawcy? jesli tak, to
    > niewatpliwie wszystkie dane z dysku sa wlasnoscia firmy.

    Zaraz zaraz z tą własnością danych to nie tak szybko, przecierz nie nalerzą
    do właściciela komputera programy do których ma jedynie prawo do
    urzytkowania, jak chodź by system operacyjny czy inne zakupione aplikacje.
    Nie należą równierz do niego źródła aplikacji napisanych nie dla niego, co
    naj wyżej pracodawca morze się nie zgodzić na ich przechowywanie na firmowym
    komputerze.
    Jeśli chodzi o samo hasło to mam niestety dość nieprzyjemne doświadczenia,
    wprost absurdalne gdy jeden z urzytkowników komputera w firmie zarządał
    hasła administratora. Nie zagłębiając się w szczegóły skończyło się na tym
    że zwolniłem się z firmy bo niewidziałem możliwości administrowania systemem
    do którego ma pełen dostęp kompetny laik.

    ---