PracaGrupypl.praca.dyskusjegrafik WOLNY STRZELEC › Re: grafik WOLNY STRZELEC
    From: "Macias" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: grafik WOLNY STRZELEC
    Date: Wed, 7 May 2003 09:35:14 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pg115.gdansk.sdi.tpnet.pl

    > wiec co to jest "licencja" wg. ciebie?

    Nina, coraz częściej mnie załamujesz...
    http://wiem.onet.pl/wiem/016463.html

    > ja moze gupia jestem, ale numer licencji to jest ten numerek, co masz
    > na CDromie z programem.
    > zwykle jak sie rejestrujesz na stronach producenta (np. www.adobe.com)
    > to podajesz adres, numer karty kredytowej (porownuja z tym, co
    > zamowienie przyszlo) imie i nazwisko i WLASNIE ten numerek z cdroma.

    i...?

    > oni maja swoja baze danych, i jak zamowienie nie odpowiada nazwisku na
    > rejestracji, to kupa a nie support bedziesz mial (nie wiem czy sie
    > odpowiednio jasno wyrazam);

    Tu była mowa o legalnym użytkowaniu, a nie supporcie.
    Ale i tak jedno z drugim się wiąże - masz licencje, masz support, jaki
    problem?

    > jak juz ktos sie zarejestrowal w ich bazie danych z takim numerkiem z
    > jakim startujesz - masz przesrane ;)

    Nie bardzo rozumiem, w jaki sposób ktoś mógłby się zarejestrować na
    mój nr licencyjny?

    > wiec, co to jest ta licencja w/g ciebie?

    http://wiem.onet.pl/wiem/016463.html

    > no ale CO dostales? CDromy z orpogramowaniem? juz zarejestrowane,
    > czy jeszcxze nie?

    O co Ty w ogóle pytasz? Jak zarejestrowane? Sprecyzuj, bo ni w ząb...

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!