PracaGrupypl.praca.dyskusjegrafik WOLNY STRZELEC › Re: grafik WOLNY STRZELEC
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: grafik WOLNY STRZELEC
    Date: 07 May 2003 00:04:21 -0700

    "lukasz.sciborowski" <l...@g...pl> writes:

    > imho jakby ukradł, to by nie miał licencji, bo licencja to nie

    wiec co to jest "licencja" wg. ciebie?

    ja moze gupia jestem, ale numer licencji to jest ten numerek, co masz
    na CDromie z programem.
    zwykle jak sie rejestrujesz na stronach producenta (np. www.adobe.com)
    to podajesz adres, numer karty kredytowej (porownuja z tym, co
    zamowienie przyszlo) imie i nazwisko i WLASNIE ten numerek z cdroma.

    oni maja swoja baze danych, i jak zamowienie nie odpowiada nazwisku na
    rejestracji, to kupa a nie support bedziesz mial (nie wiem czy sie
    odpowiednio jasno wyrazam);
    jak juz ktos sie zarejestrowal w ich bazie danych z takim numerkiem z
    jakim startujesz - masz przesrane ;)

    wiec, co to jest ta licencja w/g ciebie?

    > jest kupon, który się trzyma w domu, tylko zgoda wydawcy (tak,
    > jak banknot nie jest pieniądzem).

    he?

    > kupować nie musi - licencję można też wychodzić albo wyprosić,
    > co sam zresztą praktykowałem

    no ale CO dostales? CDromy z orpogramowaniem? juz zarejestrowane, czy
    jeszcxze nie?
    co dokladnie?

    bo problem jest taki: licencja moze nie byc na ciebie zarejestrowana i
    git, ale jak przychodzi do upgrade (roznica w 400 dolcach) to TY nie
    mozesz, a wlasciciel, co sie zarejestrowal, moze.

    myle sie?

    PS: nie biore pod uwage zawilosci prawa polskiego i z niewiadomo
    jakiego punktu widzenia, jesli wiec ktos wie, to niech mnie oswieci,
    czlowie omylnym jest.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net