PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-12 21:22:13
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1fvig$l4c$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > mistrzu ciętej riposty, kazdy ma swój sposób na zycie.
    Niezwykłe odkrycie...

    > Jedni się naginaja do przepisów, inni robia tak jak w ich mniemaniu jest
    > najlepiej.
    > Dla mnie sprawa jest prosta - skoro ktoś chce czegoś dodatkowego to musi
    > dodatkowo zapłacić.
    > Ze mnie nikt niewolnika robić nie będzie. A tym samym zmuszać do
    > czegokolwiek.
    Ty nie jesteś pępkiem świata, jeśli tego jeszcze nie pojąłeś.
    Chłopie - twój schemat myślenia nie tyle jest mi bliski, co w jakiejś mierze
    pokrewny.
    Ale ten twój jest zbyt jednostronny w swym radykalizmie. Zmuszą cię do czego
    zechcą dwa gnoje, które dorwą cię w bramie, przyłożą kosę do grdyki.
    Zmuszenie groźbą odebrania środków do życia to dla wielu tylko inna forma
    tego samego mechanizmu.
    Ja mam rezerwy finansowe pozwalające na przeżycie bez pracy ładnych kilku
    lat. Ale zadbałem o to wcześniej, nie robiłem bachorów, nie zadłużałem się
    kredytami. Toteż mogę każdego pracodawcę kopnąć w dupę, odesłać na drzewo,
    ośmieszyć przy ludziach, walnąć wypowiedzenie i iść na zwolnienie do jego
    końca.
    Ale są tacy, którzy nie byli życiowo mądrzy i/lub nie mieli szczęścia.
    Niekoniecznie przestali być przez to ludźmi.
    Nie udzielaj fałszywych informacji.

    > I tak samo z tymi tzw. nadgodzinami. Zostaniesz dłużej? nie ma sprawy, za
    > X zł albo pół dnia wolnego i płatnego w przyszłym tygodniu jak będzie
    > mniej pracy.
    To jest grupa traktująca o zagadnieniach prawnych. W świetle obowiązującego
    prawa gadasz bzdury i dlatego poleciłem ci lekturę KP.

    > PS.Dureń? następnym razem się lepiej wysil
    I weź tu komuś z dobrego serca szczerze poradź...

    --
    Jotte