PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-12 20:55:17
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mistrzu ciętej riposty, kazdy ma swój sposób na zycie.
    Jedni się naginaja do przepisów, inni robia tak jak w ich mniemaniu jest
    najlepiej.
    Dla mnie sprawa jest prosta - skoro ktoś chce czegoś dodatkowego to musi
    dodatkowo zapłacić.
    Ze mnie nikt niewolnika robić nie będzie. A tym samym zmuszać do
    czegokolwiek.
    I tak samo z tymi tzw. nadgodzinami. Zostaniesz dłużej? nie ma sprawy,
    za X zł albo pół dnia wolnego i płatnego w przyszłym tygodniu jak będzie
    mniej pracy.

    PS.Dureń? następnym razem się lepiej wysil