PracaGrupypl.praca.dyskusjegodzina rozpoczecia i zakonczenia pracy › Re: godzina rozpoczecia i zakonczenia pracy
    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godzina rozpoczecia i zakonczenia pracy
    Date: Fri, 6 Mar 2009 14:04:38 +0100

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Niech pracownik wobec tego przychodzi w ubraniu roboczym do pracy - nie
    > będzie problemu z przebieraniem się.
    > Wszak pracodawca nie będzie dla otwierania drzwi szatni (czy portierni
    > jak
    > to nazwał autor) zatrudniał kolejnego pracownika.
    > Sprawa jest jasna - pracownik od tej 7 ma być zdolny do wykonania
    > polecenia
    > pracodawcy. oczywiście stosując przepisy BHP ma być w ubraniu
    > roboczym/ochronnym, w odpowiednim obuwiu itp.

    Bzdury wymyślasz. Wszelkie czynności związane bezpośrednio z obowiązkami
    pracownika oraz niezbędne do ich wykonania są tak samo wliczane do godzin
    pracy, jak i samo ich wykonywanie. Np. czas przed otwarciem sklepu, gdy
    pracownik przygotowuje się do pracy, jak również czas po zamknięciu,
    również jest jego czasem pracy. To samo tyczy się innych przygotowań
    (przebrania w ciuchy robocze, załadowanie samochodu, przygotowanie
    stanowiska pracy itp). Nie wiem skąd przychodzą Ci do głowy pomysły, że to
    nie jest czas pracy. Powiem Ci, że do czasu pracy wlicza się nawet przerwy
    na lunch i wyjście do ubikacji :>