PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie zdobyc info o pracodawcy

  • 1. Data: 2005-01-18 08:15:02
    Temat: gdzie zdobyc info o pracodawcy
    Od: mrooq <m...@i...pl>

    witam. znalazlem pewna firme ktora oferuje mozliwosc zatrudnienia w
    rolnictwie za ganiaca..wszystko ladnie pienie opisane,pokazane.
    generalnie chcial bym z ich oferty sprobowac skorzystac skorzystac.

    chcialem sie wiec dowiedziec czy moge gdzies zadzwonic/pojsc i zeby mi
    powiedzieli czy ta firma jest wiarygodna i moge im zaufac w kwesti pracy
    zeby czasem tam nie stal jakis przekret

  • 2. Data: 2005-01-18 12:30:31
    Temat: Re: gdzie zdobyc info o pracodawcy
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Mrooq:

> [...]
    >
    > chcialem sie wiec dowiedziec czy moge gdzies zadzwonic/pojsc i zeby mi
    > powiedzieli czy ta firma jest wiarygodna i moge im zaufac w kwesti pracy

    Z jakiego to kraju? Troche mało napisałeś...

    Sprawdz google w ichnim języku. Jesli firma duza, to mozna sprobowac
    przez izby handlowo-gospodarcze/stowarzyszenia branzowe czy ostatecznie
    ambasade.

    --
    Magda

  • 3. Data: 2005-01-18 12:36:43
    Od: mrooq <m...@i...pl>

    'madzik' wrote:

    > Z jakiego to kraju? Troche mało napisałeś...

    z holandii ;]
    dokladnie
    http://www.pracaholland.bls.pl/

  • 4. Data: 2005-01-18 18:11:06
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "mrooq" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > z holandii ;]
    > dokladnie
    > http://www.pracaholland.bls.pl/

    zadzwonilbym do ambasady lub konsulatu Holandii, powinni tam miec izbe
    handlowa i na zyczenie maja obowiazek sprawdzic. No i czy firma ma koncesje,
    czy jak sie to nazywa, na sprowadzanie/zatrudnianie ludzi z Polski, bo chyba
    sa jeszcze jakies ograniczenia w dostepie do pracy dla Polakow?

    marek

  • 5. Data: 2005-01-19 12:29:34
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Mrooq:

    > z holandii ;]
    > dokladnie
    > http://www.pracaholland.bls.pl/

    Dwa razy zeżarło mi odpowiedź, wiec tym razem skrótem: na tej stronie
    jest link do holenderskiej firmy, napsiz do niech bezposrednio i sie
    upewnij, że znaja tego Polaka, który im pomaga w Polsce... (można po ang.).

    Mozna też napisać do ambasady holenderskiej (maja tam wydział
    rolnictwa), oraz do holenderskiego ministerstwa rolnictwa (adres na
    stronie ambasady) - ono wspomina o tej firmie (AB) ze dwa razy na swoich
    stronach.

    Dla mnie strona holenderska wygląda w miare ok.
    6,30 euro net za godzinę to nienajgorzej (tylko upewnij się, że to
    naprawdę będzie za godzinę, a nie od jednostki czegoś tam - mnie tak
    kiedyś jedna holenderska firma potratkowała ;-) ), ale praca moze byc
    ciężka. A holenderskie poczucie humoru nie wybaczy picia w pracy ;-).

    IMHO sam płacisz za jedzenie (takie odczucie mam po przeczytaniu tego co
    na polskiej stronie - czyli odlicz kwotę na żarcie ze spodziewanych
    zysków! To może być niemało!), plus 15 euro za zakwaterowanie.

    Nie do końca dla mnie jasny jest ten system rozliczeń z kartą
    bankomatową, którą trzeba zwrócic przed wyjazdem. Może zgodzą się, by
    dać pieniądze bezpośrednio na Twoje konto?...

    --
    Magda