PracaGrupypl.praca.dyskusje › wiemy, czego chcemy i czym sie zajmujemy

  • 1. Data: 2005-01-18 00:08:53
    Temat: wiemy, czego chcemy i czym sie zajmujemy
    Od: mgl <m...@s...net>

    fragment ogloszenia z pl.praca.oferowana:

    "Poszukujemy osob chetnych do odbycia stazu/praktyki w naszej firmie.

    Mile widziana znajomosc zagadnien zwiazanych z:

    - opisami stanowisk pracy
    - wartosiowaniem stanowisk pracy
    - zarzadzaniem przez cele - MBO
    - ocenami okresowymi pracownikow
    - ocena kompetencji
    - symulacja plac
    - rekrutacja
    - szkoleniami
    - accessment center"

    *accessment* center, tia... ;)

    dobranoc,
    mgl

  • 2. Data: 2005-01-19 00:09:27
    Temat: Re: wiemy, czego chcemy i czym sie zajmujemy
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj mgl,

    W Twoim liście datowanym 18 stycznia 2005 (01:08:53) można przeczytać:

> [...]

    > "Poszukujemy osob chetnych do odbycia stazu/praktyki w naszej firmie.

    > Mile widziana znajomosc zagadnien zwiazanych z:

    Bo to jest w ogóle niepoważna firma- miałem z nią styczność przez dość
    długi czas. A teraz kolejny raz szukają jelenia na darmowe "praktyki".

    pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N. konlin[at]post.pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "And I have become
    Comfortably numb"