PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie zdobyc info o pracodawcy › Re: gdzie zdobyc info o pracodawcy
    From: 'madzik' <m...@t...beztego.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: gdzie zdobyc info o pracodawcy
    Date: Wed, 19 Jan 2005 13:29:34 +0100
    Sender: m...@o...pl@h51n2fls35o292.telia.com

    Mrooq:

    > z holandii ;]
    > dokladnie
    > http://www.pracaholland.bls.pl/

    Dwa razy zeżarło mi odpowiedź, wiec tym razem skrótem: na tej stronie
    jest link do holenderskiej firmy, napsiz do niech bezposrednio i sie
    upewnij, że znaja tego Polaka, który im pomaga w Polsce... (można po ang.).

    Mozna też napisać do ambasady holenderskiej (maja tam wydział
    rolnictwa), oraz do holenderskiego ministerstwa rolnictwa (adres na
    stronie ambasady) - ono wspomina o tej firmie (AB) ze dwa razy na swoich
    stronach.

    Dla mnie strona holenderska wygląda w miare ok.
    6,30 euro net za godzinę to nienajgorzej (tylko upewnij się, że to
    naprawdę będzie za godzinę, a nie od jednostki czegoś tam - mnie tak
    kiedyś jedna holenderska firma potratkowała ;-) ), ale praca moze byc
    ciężka. A holenderskie poczucie humoru nie wybaczy picia w pracy ;-).

    IMHO sam płacisz za jedzenie (takie odczucie mam po przeczytaniu tego co
    na polskiej stronie - czyli odlicz kwotę na żarcie ze spodziewanych
    zysków! To może być niemało!), plus 15 euro za zakwaterowanie.

    Nie do końca dla mnie jasny jest ten system rozliczeń z kartą
    bankomatową, którą trzeba zwrócic przed wyjazdem. Może zgodzą się, by
    dać pieniądze bezpośrednio na Twoje konto?...

    --
    Magda