PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie warto pracowac IT

  • 21. Data: 2004-04-15 18:16:59
    Temat: Re: gdzie warto pracowac IT
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > ps. osobiscie sadze to co inni: jesli sam nie wiesz, nie jestes na
    > topie, to wroze ci to ze bedziesz pracowal w tej co cie zechca, a nie ta
    > co wybierzesz..proboj..

    ze niby ja? mnie praca sama szuka ;-)

    F.M.T

  • 22. Data: 2004-04-15 20:08:33
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedź jest prosta... warto pracować w firmie, która spełnia kryteria:
    >
    > a) chce Cię zatrudnić
    > b) płaci przyzwoitą pensję
    > c) płaci przyzwoitą premię
    > d) daje możliwość rozwoju/awansu
    > e) nie zna terminu "nadgodziny"
    > f) zapewnia pełen pakiet socjalny
    >

    > Czy coś pominęłam?;-)

    gdzie nie ma wyścigu szczurów ?

    pozdr
    Krzysiek

  • 23. Data: 2004-04-15 20:29:19
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    a są takie firmy?

    > gdzie nie ma wyścigu szczurów ?
    >
    > pozdr
    > Krzysiek

    gromax

  • 24. Data: 2004-04-15 20:46:32
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    libra <l...@o...pl> zapodał(a):

    > A w jakiej firmie Jaśnie Wielmożny Pan Hrabia chciałby
    > podjąć pracę. I jakiej wysokości pobory satysfakcjonowałyby
    > Jaśnie Wielmożnego Pana? ;-))))

    A co jest w tym dziwnego, że chce pracować w dobrej firmie?
    Nie przesadzaj - aż tak tragicznie na rynku pracy w branży IT nie jest - a
    szczególnie ostatnio (odbiło się nieźle od dna). To, co wyczynia obecnie
    Siemens i inne duże firmy to sygnał, że jednak idzie lepsze.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 25. Data: 2004-04-15 20:53:25
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a są takie firmy?

    Tak....wlasne ;)

    > gromax

    ---

  • 26. Data: 2004-04-16 06:00:38
    Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl>

    > I mam pytanie w jakiej firmie warto pracowac, jako informatyk?

    Witaj,
    polecam np. P&G, HP, jesli zalezy Ci na pracy w duzej firmie, dobre zarobki,
    liczysz na szkolenia, no i malo wolnego czasu ;-)

    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 27. Data: 2004-04-16 07:32:39
    Od: marcins <m...@c...pl>

    F.M.T wrote:

    > ze niby ja? mnie praca sama szuka ;-)
    no nie ty...on ;) w sumie mozna powiedziec ze u mnie podobnie ;)
    ale na to trzeba bylo zapracowac :)

    m.

  • 28. Data: 2004-04-16 10:23:23
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c5lt91$p1f$1@nemesis.news.tpi.pl>, l...@o...pl
    says...

    > A w jakiej firmie Jaśnie Wielmożny Pan Hrabia chciałby
    > podjąć pracę. I jakiej wysokości pobory satysfakcjonowałyby
    > Jaśnie Wielmożnego Pana? ;-))))
    > L.

    A coz w tym dziwnego, ze facet chce pracowac w normalnej, dobrej firmie?
    Gdyby bylo w Polsce wiecej takich ludzi, ktorzy maja wybor, to kraj ten
    wygladalby nieco inaczej. To, ze ktos ma wybor to wylacznie zasluga
    dobrego przygotowania i umiejetnosci radzenia sobie w zyciu. Lepiej miec
    wybor niz byc kims, kto jest na lasce i nielasce tego, ktory go zechce.

    ..:: fabio

  • 29. Data: 2004-04-16 13:10:27
    Od: "Wacław" <...@...com>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Witaj,
    > polecam np. P&G, HP, jesli zalezy Ci na pracy w duzej firmie, dobre
    zarobki,
    > liczysz na szkolenia, no i malo wolnego czasu ;-)

    Tak. Pod warunkiem ze znasz biegle 3 jezyki obce, odbyles zagraniczne staze,
    skonczyles topowa uczelnie, masz 5 lat doswiadczenia zawodowego. No, i do
    tego MBA. Taka prawda.
    Topowe firmy typu IBM, HP, Intel, Microsoft reklamuja sie na wszystkich
    targach pracy bo to dla nich tania i skuteczna reklama. A realia sa takie:
    do jednej firmy wplywa setki tysiecy aplikacji, a przyjmuja kilkanascie osob
    rocznie.

  • 30. Data: 2004-04-17 10:51:10
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching DooMiniK write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of czw, 15 kwi 2004 at 20:46 GMT

    >To, co wyczynia obecnie
    >Siemens i inne duże firmy

    *kaszl* A co ten Siemens takiego wyczynia? I inne duże firmy? :)

    KT.