PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie warto pracowac IT

  • 11. Data: 2004-04-15 12:14:43
    Temat: Re: gdzie warto pracowac IT
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c5ltbo$qaa$1@62.148.86.188...

    > nie, bo zajmowalem sie praca a nie rynkiem pracy

    No wlasnie o to mi chodzi.
    Poznales przez 4 lata nowe produkty, rozwiazania, sledziles prase fachowa,
    wdrazales nowe oprogramowanie, dobierales prawdopodobnie pod nie sprzet -
    powinienes przez sen wyrecytowac z 10 firm, ktore sa na topie w
    specjalizacji, ktora sobie wybrales i w ktorej doskonalisz sie zawodowo.
    Bo tak, to twoje pytanie brzmi podobnie jak : " W jakiej firmie jest ciekawa
    praca biurowa"

    ---

  • 12. Data: 2004-04-15 12:17:18
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    dobrze to nie bede juz Was denerwowal, dziekuje za odpowiedzie, ale jesli
    jeszcze ktos ma pomysl to bardzo dziekuje

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-04-15 12:24:21
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > ciekawa
    >

    > nie koniecznie tak jest do konca, bo np. P&G jest bardzo dobra firma i tez
    > dla informatykow, a w branzy IT nie mialem okazji poznac P&G,

    Twoje pytanie powinno brzmiec : w jakiej firmie zwalniaja niedlugo admina
    lub zwiekszaja obsade )
    Wiadomo, ze kazda wieksza firma ma jakies sieci i systemy, ale wiadomo tez,
    ze zatrudnia do nich wtedy, gdy ma potrzebe - a to moze byc teraz a moze za
    5 lat lub nigdy.
    Najlepiej odpowiedziala ci Magda.
    Sprecyzuj co oznacza dla ciebie "warto" - w dobrze postawionym pytaniu jest
    50% odpowiedzi.

    ---

  • 14. Data: 2004-04-15 12:37:09
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Napisz co umiesz, bo z Twojego pierwszego postu
    niewiele wynika.
    L.

  • 15. Data: 2004-04-15 12:50:14
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    > a mozna uzyskac nazwy takich firm?

    W branży IT? To nie moja "działka". Jeśli Ty pracujesz w tej branży 4 lata i
    nie znasz takowych, ja tym bardziej nie potrafię Ci pomóc.

  • 16. Data: 2004-04-15 13:20:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 15 Apr 2004 14:09:45 +0200, "piotr"

    >a mozna uzyskac nazwy takich firm?

    Proszę bardzo:

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 17. Data: 2004-04-15 13:37:47
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik piotr napisał:
    > Jestem informatykiem z wykszlatcenia specjalonosc: Telekomunikacja studia
    > wyzsze, 4 lata doswiadczenia jako administrator sieci/systemowy.

    z wykształcenia jakiego? własnego, na osiedlu?

    > I mam pytanie w jakiej firmie warto pracowac, jako informatyk?

    No, jeżeli nie umeisz sobie odpowiedzieć na pytanie: "gdzie chciałbym
    pracować?", to faktycznie jest bardzo źle z Tobą - _zwłaszcza_ jako
    informatykiem. Albowiem informatyk zajmuje się przede wszystkim
    Informacją, więć powinieneś wiedzieć, gdzie poszukać odpowiedzi na
    pytanie: "gdzie chce pracować 'piotr'?" Prawda? :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 18. Data: 2004-04-15 14:11:33
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > z wykształcenia jakiego? własnego, na osiedlu?

    wyksztalcenie osoedlowe to moze Ty posiadasz, jak nie umiesz pisac to nie
    pisz

  • 19. Data: 2004-04-15 16:37:03
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > I mam pytanie w jakiej firmie warto pracowac, jako informatyk?
    >
    > pozdrawiam

    http://www.computerworld.pl/top200/top35.html

    Prosze, troche na pewno sie zdezaaktualnilo, ale sprawdzic mozesz.
    Zalecam odrobine skromnosci, i zycze szczescia.

    F.M.T

  • 20. Data: 2004-04-15 17:49:15
    Od: marcins <m...@c...pl>

    F.M.T wrote:

    > http://www.computerworld.pl/top200/top35.html
    >
    > Prosze, troche na pewno sie zdezaaktualnilo, ale sprawdzic mozesz.
    > Zalecam odrobine skromnosci, i zycze szczescia.
    >
    > F.M.T

    jeszcze zeby tam szukali informatyka ;) to takie male _tylko_ :))

    ps. osobiscie sadze to co inni: jesli sam nie wiesz, nie jestes na
    topie, to wroze ci to ze bedziesz pracowal w tej co cie zechca, a nie ta
    co wybierzesz..proboj..

    m.