PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie warto pracowac IT

  • 1. Data: 2004-04-15 11:36:26
    Temat: gdzie warto pracowac IT
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Jestem informatykiem z wykszlatcenia specjalonosc: Telekomunikacja studia
    wyzsze, 4 lata doswiadczenia jako administrator sieci/systemowy.

    I mam pytanie w jakiej firmie warto pracowac, jako informatyk?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-15 11:39:00
    Temat: Re: gdzie warto pracowac IT
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-15 13:36, osoba przedstawiająca się jako "piotr" napisała co
    następuje:

    > I mam pytanie w jakiej firmie warto pracowac, jako informatyk?

    Z ręką na sercu - w takiej, która zechce Cię zatrudnić.

    Chyba że jesteś bogaty i możesz być wybredny to całkiem sobie daruj i
    nie blokuj etatu bardziej potrzebującym ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-04-15 11:44:11
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Z ręką na sercu - w takiej, która zechce Cię zatrudnić.
    >
    > Chyba że jesteś bogaty i możesz być wybredny to całkiem sobie daruj i
    > nie blokuj etatu bardziej potrzebującym ;)

    Dlaczego przeciez nie jest az tak kiepsko, ze mam pracowac w tej w ktorej
    mnie zechca, chce pracowac w dobrej firmie

  • 4. Data: 2004-04-15 11:53:34
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego przeciez nie jest az tak kiepsko, ze mam pracowac w tej w ktorej
    > mnie zechca, chce pracowac w dobrej firmie

    A w jakiej firmie Jaśnie Wielmożny Pan Hrabia chciałby
    podjąć pracę. I jakiej wysokości pobory satysfakcjonowałyby
    Jaśnie Wielmożnego Pana? ;-))))
    L.

  • 5. Data: 2004-04-15 11:57:43
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Z czteroletnim stazem w zawodzie nie poznales rynku pracy?

    nie, bo zajmowalem sie praca a nie rynkiem pracy

  • 6. Data: 2004-04-15 11:58:51
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > podjąć pracę. I jakiej wysokości pobory satysfakcjonowałyby
    > Jaśnie Wielmożnego Pana? ;-))))

    firmie bardzo dobrej pod kazdym wzgledem, a pobory zalezne od obowiazkow i
    ich ilosci

  • 7. Data: 2004-04-15 12:01:15
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > mnie zechca, chce pracowac w dobrej firmie

    Z czteroletnim stazem w zawodzie nie poznales rynku pracy?

    ---

  • 8. Data: 2004-04-15 12:07:45
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > No wlasnie o to mi chodzi.
    > Poznales przez 4 lata nowe produkty, rozwiazania, sledziles prase fachowa,
    > wdrazales nowe oprogramowanie, dobierales prawdopodobnie pod nie sprzet -
    > powinienes przez sen wyrecytowac z 10 firm, ktore sa na topie w
    > specjalizacji, ktora sobie wybrales i w ktorej doskonalisz sie zawodowo.
    > Bo tak, to twoje pytanie brzmi podobnie jak : " W jakiej firmie jest
    ciekawa
    > praca biurowa"

    nie koniecznie tak jest do konca, bo np. P&G jest bardzo dobra firma i tez
    dla informatykow, a w branzy IT nie mialem okazji poznac P&G,

  • 9. Data: 2004-04-15 12:08:28
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

> [...]
    > wyzsze, 4 lata doswiadczenia jako administrator sieci/systemowy.
    >
    > I mam pytanie w jakiej firmie warto pracowac, jako informatyk?

    Odpowiedź jest prosta... warto pracować w firmie, która spełnia kryteria:

    a) chce Cię zatrudnić
    b) płaci przyzwoitą pensję
    c) płaci przyzwoitą premię
    d) daje możliwość rozwoju/awansu
    e) nie zna terminu "nadgodziny"
    f) zapewnia pełen pakiet socjalny

    Czy coś pominęłam?;-)

  • 10. Data: 2004-04-15 12:09:45
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Odpowiedź jest prosta... warto pracować w firmie, która spełnia kryteria:

> [...]

    a mozna uzyskac nazwy takich firm?