PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie warto pracowac IT › Re: gdzie warto pracowac IT
  • Data: 2004-04-17 21:30:29
    Temat: Re: gdzie warto pracowac IT
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Fabio wrote:

    > Pewnie zachowuje sie skandalicznie:
    >
    > - nie przyjmuje kazdego jak leci,
    > - nie pozwala w pracy na czatowanie,
    > - nie zatrudnia palaczy spedzajacych 5 godzin w tygodniu 'na fajce,'
    > - nie przyjmuje tych, co maja duze checi, ale im nie wychodzi,
    > - pewnie trzeba cos umiec.

    Sądząc po tym, co ptrafi mój telefon to pracuje tam banda matołów bez
    wyobraźni. Kupiłem sobie telefon "najlepszy w sklepie" id szlag mnie
    trafi, jest to gównio czystej wody, jeśl tak można to ująć. Po prostu
    żenada. Nawet budzik nie działa zgodnie z założeniami. Ma lekko licząc o
    3 przyciski za dużo, popierdolone menu i posraną responsywność - po
    prostu żenada.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz