PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie spotkanie z pracodawcą › Re: gdzie spotkanie z pracodawcą
    From: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: gdzie spotkanie z pracodawcą
    Date: Fri, 02 Jul 2004 14:15:21 +0200

    Dnia Fri, 02 Jul 2004 13:47:15 +0200, Mo <l...@n...pl>
    napisał:

    > gdzie się z nim spotkać? W domu? W sumie to mój prywatny teren... W
    > knajpie? A raczej jakiejś kawiarence? Wg jakich kryteriów ją wybrać?
    > Nie, no, bez sensu, w miarę elegancką i na poziomie... (szkoda tylko, że
    > takiej nie znam ). A jeśli to będzie w porze obiadowej? (Godziny
    > jeszcze nie ustaliliśmy..) Pomóżcie mi postawić się w jego sytuacji! Jak
    > to dobrze rozegrać? Bo jeszcze jak ich zaproszę do kawiarni, to ktoś
    > komuś stawia? Wydaje mi się, że raczej nie, ale skoro zapraszam...

    Spokojnie zaproponuj w kawiarni. Najwyzej zaplacisz za swoja herbate,
    jesli gosc nie zadeklaruje checi do uregulowania calego rachunku. Jesli
    nie zapowie jednoznacznie, ze masz zamawiac na jego koszt, to nie probuj
    przypadkiem dublowac jego mozliwe ze duzego lub drogiego zamowienia,
    poprzestan na herbatce.
    NIe zadawaj pytan "kto placi" itp , tylko po prostu idziecie porozmawiac
    do stolika a jak podejdzie obsluga kazdy zamawia swoje, chyba, ze gosc
    zamawiajacy jako pierwszy jednoznacznie bedzie chcial ci postawic (dalej
    radze poprzestac na herbatce).
    Jesli mialyby wyniknac jakies klopoty przy uzgadnianiu platnosci za taka
    "konsumpcje" to wg swiadczy jednoznacznie, ze nie jest to pracodawca
    wiarygodny i jeszcze trudniej byloby otrzymac od niego np pensje.