PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie spotkanie z pracodawcą › Re: gdzie spotkanie z pracodawcą
  • Data: 2004-07-02 14:07:23
    Temat: Re: gdzie spotkanie z pracodawcą
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest w mieścinie kilkadziesiąt km od mojego miasta i, żeby mnie nie
    > fatygować, szef zaproponował, że przyjedzie do mnie. I teraz mam
    > problem: gdzie się z nim spotkać? W domu? W sumie to mój prywatny
    > teren... W knajpie? A raczej jakiejś kawiarence? Wg jakich kryteriów ją
    > wybrać? Nie, no, bez sensu, w miarę elegancką i na poziomie... (szkoda
    > tylko, że takiej nie znam :( ). A jeśli to będzie w porze obiadowej?
    > (Godziny jeszcze nie ustaliliśmy..) Pomóżcie mi postawić się w jego
    > sytuacji! Jak to dobrze rozegrać? Bo jeszcze jak ich zaproszę do
> [...]

    Ja bym unikal takiej sytuacji jak ognia, i zaproponowal , ze jednak do niego
    przyjade.
    Sytuacja, ze potencjalny pracodawca pojdzie z Toba na kawe a nastepnie nie
    zaplaci, raczej jest malo mozliwa i nie bierz jej pod uwage, ale
    jednoczesnie nie zamawiaj nic oprocz kawy czy soku. I zapewne pracodawca
    zrobi tak samo. Kawiarnie warto wziac taka, gdzie nie ma wielkiego ruchu, bo
    to Was bedzie rozpraszac i jest na prawde meczace.

    Wojtek