PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie mam to zglosic?

  • 1. Data: 2003-02-10 17:51:56
    Temat: gdzie mam to zglosic?
    Od: DanielB <t...@w...pl>

    Witam!
    Najprosciej ujmujac... Moja poprzednia firma w ktorej pracowalem ma powazne
    klopoty finansowe. Z tego powodu zmienilem prace, ale wciaz mam zaleglosci
    finansowe z tytulu wykonanych umow zlecenie ;-P - ta sprawa jest juz
    kierowana do sadu... ale tu pojawia sie pytanie - jak przegladalem papiery
    okazalo sie, ze
    1. pit 11 ktory dostalem za wykonanie prac konczy sie na sierpniu 2002, mam
    umowy na wrzesien - listopad - czy to znaczy ze nie odprowadzano podatku do
    urzedu skarbowego?
    2. Co mam w takiej sytuacji zrobic? Isc do skarbowki? Czy jak to rozwiazac?
    3. Dostalem kase za prace wykonana we wrzesniu - pazdzierniki i listopad -
    bedzie rozpatryany przez sad cywilny :)

    Co o tym sadzicie?
    Daniel

  • 2. Data: 2003-02-11 07:52:26
    Temat: Re: gdzie mam to zglosic?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 3. Dostalem kase za prace wykonana we wrzesniu - pazdzierniki i listopad -

    Wynika z Twojej wypowiedzi, ze ostatnią wypłatę dostałeś za wrzesień. Jeżeli
    tak to domagaj się skorygowania Pit 11, może się walneli, a jeżeli nie będą
    chcieli skorygować to coś zakombinowali wtedy idź do US i popytaj się.
    Powodzenia.