PracaGrupypl.praca.dyskusje"frycowe" › Re: "frycowe"
    From: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "frycowe"
    Date: Fri, 19 May 2006 22:27:18 +0200

    > dlaczego sie ich tak boicie? ze wam prace zabiora?
    > skoro ktos jest taki dobry to nie powinien sie bac o swoja posade bo jest
    > po prostu w czyms dobry

    Jesli jest dobry to po co go zastepowac absolwentem, ktory jest niewiadoma?

    > ale jezeli o tym kto jest na jakims stanowisku decyduje widzimisie kogos
    > kto nie jest w stanie merytorycznie ocenic znajomosci, wiedzy i
    > doswiadczenia

    Dlaczego schodzisz na patologie? Tak mozna udowodnic kazda teze. Retoryki
    PiS nie stosuj, please.

    > dlaczego nie przeprowadza sie czegos w rodzaju mini konkursu? bierzemy
    > absolwenta, kierownika, no i jeszcze kogo tam popadnie i dajemy im projekt
    > do zrealizowania i na tej podstawie ocenimy kto powien zajmowac dane
    > stanowisko

    A po co mieliby to robic? Przychodzac do firmy aplikujesz na konkretne
    stanowisko (np. projektant, mlodszy projektant), do kogo wiec masz
    pretensje? Przewracac firme do gory nogami bo przyszedl jakis pracownik
    ktoremu sie nie podoba, ze jego kierownik ma gorsze wyksztalcenie?

    > dlaczego od razu od reki mowicie ze mlodzi za duzo wymagaja? ze maja mleko
    > pod nosem? ze nie znaja zycia? moim zdaniem dlatego iz ktos kto tak mowi
    > sam byl tak traktowany na samym poczatku

    To jest naturalna kolej rzeczy. Bardzo sie ciesze, ze na samiutkim poczatku
    mojej (krotkiej) kariery zawodowej nie zostalem od razu po studiach rzucony
    na glebokie wody.

    > nie mam nic przeciwko pieciu sie w pracy po kolejnych szczebelakch ale
    > niech taka droge maja wszyscy a nie ktos przeskakuje 2 szczeble bo
    > kierwonik tak tylko chcial

    Awans dali koledze zamiast tobie?

    Zreszta - odpowiednio sie znalezc w jakiejs sytuacji i sprzedac to tez jest
    sztuka.

    > z kolei wasze wypowiedzi swiadcza o tym ze w Polsce istnieje idealny wrecz
    > sposob rekrutacji pracownikow
    > :]

    W Polsce? Tak jest na calym swiecie. Sorry - nie na calym swiecie - moj
    wujek mial w latach '80 na studiach kolege studenta bodajze z Namibii czy
    innej Botswany, na ktorego w kraju czekala dyrektorska czy nawet
    ministerialna posadka.

    pozdr
    sz