PracaGrupypl.praca.dyskusje"frycowe" › Re: "frycowe"
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "frycowe"
    Date: Thu, 18 May 2006 15:39:27 +0200

    Patrze, patrze a tu zasit porozsypywal nastepujace haczki:
    > odpowiedzia na twoja odpowiedz moze byc to same slowo no i co z tego?
    Pierwsze co, to jakbys mogl cytowac odpowiednio (wrotka, plus jakies
    znaki pokazujace gdzie jest cytowany tekst a gdzie Twoja odpowiedz)
    > - w projektowaniu wazna jest znajmosc norm, przepisow, nowoczesnych
    > rozwiazan z tego co rozmawialem z owym kierownikiem nie wynika aby ona sie
    > znal na tym duzo
    > po prostu awansowal bo robil iles tam lat a nikt jego wiedzy i przydatnosci
    > nie weryfikuje
    Jesli ktos jest kierownikiem i nie zna wielu rzekomo potrzebnych norm,
    to widac ta znajomosc jest mu zbedna - moze od tego ma pracownikow?
    > widze dla ciebie nic nie wiekszego znaczeni
    Dla mnie ma znaczenie to, co jest wazne. Jesli kierownik nie ma wiedzy
    potrzebnej do wykonywania swojej pracy, to pomylka jest zeby byl on
    kierownikiem. Ale jesli jest tym kierownikiem od dluzszego czasu i mimo
    wszystko jakos dziala i funkcjonuje, to moze jednak ta wiedza nie jest
    mu konieczna? Moze jego zadainem jest nadzorowanie pracy innych,
    organizowanie im pracy, dbanie zeby wszystko bylo zrobione na czas? A do
    tego nie jest mu konieczna znajomosc norm.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl