PracaGrupypl.praca.dyskusjefinanse a rozmowa kwalif. › Re: finanse a rozmowa kwalif.
    From: Kasek <k...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: finanse a rozmowa kwalif.
    Date: Sun, 18 Apr 2004 03:46:44 +0200

    On Sat, 17 Apr 2004 09:22:24 +0200, "Totik" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Podawanie kwoty 800 zl jest bez sensu, bo pracodawca jeszcze bedzie probowal
    >troszke zbic, albo pomysli ze sie nie cenisz i juz zawsze bedzie ci marnie
    >placil. Zawsze trzeba podawac wiecej, zeby mozna bylo troszke opuscic.
    >Ewentualnie. mozesz dac do zrozumienia ze jestes otwarty na negocjacje.
    >Wszystko zalezy od tego jak dobrze umiesz sie "sprzedac".

    Hmmm, mowimy o absolwencie. Masz to caly czas na uwadze?

    (ktory mowi, ze nie ma rozeznania, wiec wnioskuje, nie pracowal
    dorywczo, bo nie wie jaka jest stawka za godzine)

    I tak ma gosc szczescie, ze idzie do duzej firmy i spodziewa
    sie takiego pytania. W malych po prostu wlasciciel daje
    absolwentom place minimalna przez pierwsze lata - i tyle.

    PS. Ostatnio czytalem list absolwenta marketingu. Analityk
    rynku pracy poradzil mu isc na praktyke za 0 zl, wiec byly student
    posluchal. Przyszedl i wylozyl swoje, a szef, my mamy
    takich co chca pracowac za darmo na peczki, ale ja
    juz nie mam wiecej biurek z komputerem, wiec panu
    dziekuje. Nie skorzystamy.
    Mysle do dzis, dlaczego analityka zatkalo, ja bym poradzil -
    lozko polowe i laptop od rodzicow. ;-)))