PracaGrupypl.praca.dyskusje › "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.

  • 1. Data: 2002-08-26 16:16:04
    Temat: "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    witam,

    czy ktos ma wylumaczenie na fali ogloszen o sklep w php?.. wydaje mi sie
    ze rok temu sytuacja byla podobna - kilkuset procentowy wzrost
    zaintereoswania tzw sklepami. i znow dominuja adres x...@p...onet.pl
    x...@i...pl.

    moj osobisty typ - proba wycaigniecia "ile to moze kosztowac" przez
    osoby ktorym zacznie sie zaraz rok szkolny..

    --
    "For a word to be spoken," Ged answered slowly,
    "there must be silence. Before, and after." [ uk le guin ]

  • 2. Data: 2002-08-26 16:17:13
    Temat: Re: "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    > czy ktos ma wylumaczenie na fali ogloszen o sklep w php?..

    chodzi naturalnie o ogloszenia z siostrzanej grupy pl.praca.oferowana.

  • 3. Data: 2002-08-26 16:19:14
    Od: i...@t...pl (Tlen)

    Witaj Wojciech,

    W Twoim liście datowanym 26 sierpnia 2002 (18:16:04) można przeczytać:

> [...]

    WJ> moj osobisty typ - proba wycaigniecia "ile to moze kosztowac" przez
    WJ> osoby ktorym zacznie sie zaraz rok szkolny..

    Zgadzam się w 100%. Trafiony zatopiony :)

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell

  • 4. Data: 2002-08-26 16:40:31
    Temat: Odp: "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Jukowski <w...@j...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@j...com...
    > moj osobisty typ - proba wycaigniecia "ile to moze kosztowac" przez
    > osoby ktorym zacznie sie zaraz rok szkolny..
    zgadza się,a potem na praca.dyskusje mają temat:Rynek upada gość X chce
    zrobić to i to za 500 zł.
    Moim zdaniem to jeżeli coś wogóle upada to także przez nich,gdyż pisanie o
    "niby" pracy i oczywiście nie odpowiadanie na zgłoszenia zwiększa
    determinacje "rynku" czyt.ludzi do obniżania wycen swoich ofert.
    Ludzie nie traćcie czasu swojego i innych.

  • 5. Data: 2002-08-26 16:55:25
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    "Wojciech Jukowski" <w...@j...com> napisał:
    > moj osobisty typ - proba wycaigniecia "ile to moze kosztowac" przez
    > osoby ktorym zacznie sie zaraz rok szkolny..

    No to musimy się zmobilizować i odpowiadać na to wszystko rzucając
    odpowiednie kwoty. Żeby nie było, że sklep za 1000 zł.

    slawek-

  • 6. Data: 2002-08-26 17:20:56
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    witam,

    Sławomir Pucia wrote:
    > No to musimy się zmobilizować i odpowiadać na to wszystko rzucając
    > odpowiednie kwoty. Żeby nie było, że sklep za 1000 zł.

    boje sie ze to zdanie mozna dwojako zrozumiec :|

    ps
    osobiscie wolabym sie zastanowic co robic z tego typu ogloszeniami.
    wyceniania wartosc "sklepu" to osobna historia.

  • 7. Data: 2002-08-26 17:26:13
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@j...com> Wojciech Jukowski napisał(a):
    > osobiscie wolabym sie zastanowic co robic z tego typu ogloszeniami.

    A podjąłbyś się oceniania, które jest prawdziwe, a które nie, a jeśli tak, to w jaki
    sposób?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 8. Data: 2002-08-26 17:35:29
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    Samotnik wrote:
    > A podjąłbyś się oceniania, które jest prawdziwe, a które nie, a jeśli tak, to w
    jaki
    > sposób?

    no wlasnie najwiekszy problem w tym ze chyba sie nie da.

    mozna za to jakos chyba dotrzec do (domniemanych) falszych
    zleceniodawcow i ich uswiadomic, ze sa bardziej elganckie metody zeby
    poznac wartosc.

  • 9. Data: 2002-08-27 10:08:17
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    .

    > A podjąłbyś się oceniania, które jest prawdziwe, a które nie, a jeśli tak,
    to w jaki
    > sposób?

    A moze nowa grupa pl.praca.zlecenia i na pl.praca.oferowana nie wpuszczac
    zlecen, tylko ogloszenia o normalna prace?

  • 10. Data: 2002-08-27 14:58:38
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A moze nowa grupa pl.praca.zlecenia i na pl.praca.oferowana nie wpuszczac
    > zlecen, tylko ogloszenia o normalna prace?
    oraz:
    pl.praca.oferowana.oriflame (itp akwizycja/NLMy)
    pl.praca.oferowana.za.prowizje
    pl.praca.oferowana.wspolpraca
    pl.praca.oferowana.cykliczne ;-) [Altkom ;-))) itp]
    (...)
    itd. itp.

    mysle, ze moznaby co najwyzej wydzielic jakos prace na ETAT a cala reszte
    wrzucic do innego wora. Tyle ze zaraz znajdzie sie kilka sprytnych osob,
    ktore zechce w ETAT wrzucic um-zlec i prowizje ,,bo to przeciez tylko
    na poczatku'' :-(((.

    ale chetnie zaglosuje za jakims sensownym podzieleniem/wydzieleniem
    zmiana zasad...

    pozdrawiam

    romekk