PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pisać LM

  • 1. Data: 2002-08-26 13:37:25
    Temat: Jak pisać LM
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    Witam
    od dłuższego czasu poszukuje pracy, gł na stanowisku asystentki ponieważ mam
    akurat takie doświadczenie, niestety omijają mnie nawet rozmowy
    kwalifikacyjne, chociaż nie powiem abym nie spełniała wymogów zamieszczanych
    w ogłoszeniach. Pomyślałam sobie, że przyczyna tkwi w LM i CV które mogą być
    napisane w niekorzystny dla mnie sposób.
    Jak wiec napisac LM by zwrócił on na siebie uwagę? Zawsze mi sie wydawało że
    jeżeli napiszę szczerze o swoim wykształceniu i doświadczeniu to wytarczy
    ale chyba sie pomyliłam.
    Dodam że moją zmorą jest perfekcyjna znajomość języka francuskiego a nie,
    jak się teraz wymaga, angielskiego.
    Będe wdzięczna za sugestie
    Pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2002-08-26 13:49:41
    Temat: Re: Jak pisać LM
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

    Twoja znajomość francuskiego może okazać się nie zmorą ale
    atutem.Rozejrzyj się za firmami które mogą potrzebować francuskiego.
    Co do LM iCV to popatrz na sieci.
    CV mam napisane wg jakiegos tam standardu (mnostwo ich teraz).
    LM pisze od siebie.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-08-26 14:17:12
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    Ja sie rozglądam głównie za firmami francuskimi, problem w tym że coraz
    częściej i one woja zatrudniać osoby z angielskim niz z francuskim:-(

  • 4. Data: 2002-08-26 17:25:47
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > Ja sie rozglądam głównie za firmami francuskimi, problem w tym że coraz
    > częściej i one woja zatrudniać osoby z angielskim niz z francuskim:-(

    Cokolwiek angielskiego znać jednak musisz. Może czas poszukiwań wykorzystaj
    na kursy językowe? Bez angielskiego sama widzisz, że ani rusz. Wcale nie
    musi być perfekcyjny - ważne, by był.

    BTW. odpisuj pod cytatem.

    greetz

    Sototh

  • 5. Data: 2002-08-26 19:56:06
    Od: "Roztropny." <g...@w...pl>

    Jesli list wysylasz w postaci elektronicznej zatroszcz sie nie tylko o jego
    powierzchownosc.
    wlacz widok znakow edytorskich i przyjrzyj sie zbednym spacjom i nadrobionym
    tabulatorom ,
    zastanow sie czy gdzieniegdzie nie trzeba by uzyc podzialu sekcji, i czy
    zdjecie które wstawilas jest odpowiedno zoptymalizowane
    Jesli to zrobisz dopiero wtedy napisz, ze biegle tworzysz dokumenty np. w
    MS Word
    pozdrawiam