PracaGrupypl.praca.dyskusje › "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.

  • 11. Data: 2002-08-27 15:05:03
    Temat: Re: "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <akg42u$k26$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> Roman Kubik napisał(a):
    > pl.praca.oferowana.cykliczne ;-) [Altkom ;-))) itp]

    Eheheheheheheh ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 12. Data: 2002-08-28 07:34:06
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message

    > mysle, ze moznaby co najwyzej wydzielic jakos prace na ETAT a cala reszte
    > wrzucic do innego wora. Tyle ze zaraz znajdzie sie kilka sprytnych osob,
    > ktore zechce w ETAT wrzucic um-zlec i prowizje ,,bo to przeciez tylko
    > na poczatku'' :-(((.

    Dokladnie to mialem na mysli piszac "normalna prace" dobrze byloby
    wyizolowac te zlecenia. "pl.praca.oferowana.cykliczne" moglby robic jakis
    boot, zliczjacy ogloczenia jednej firmy :-)))

  • 13. Data: 2002-08-28 07:59:53
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    witam,

    Roman Kubik wrote:
    > mysle, ze moznaby co najwyzej wydzielic jakos prace na ETAT a cala reszte
    > wrzucic do innego wora.

    mysle ze to nie ma szans powodzena (niestety):
    1) potencjalnym ziantersowanym zalezy zeby dostawac oferty. podzial na
    podgrupy moze to utrudnic pracodawcy (chcialo by ci sie zgadywac ktora
    grupa od czego?)

    2) jesli ktos wogole by napisal pozadne RFD, to glsoowanie bylo by za
    rok i skoczylo by sie wg mnie porazka.

    osobiscie proponowlabym wymaganie od ogloszen podania nazwy firmy, badz
    telefonu kontaktowego.

    mysle, ze jakby sie okazalo sie firma nie jest zarejestrowana, badz
    telefon odbiera przechodzacy mutacje glos, bylo by latwiej oddzielic
    ogloszenia od naciagactwa.

    --
    "For a word to be spoken," Ged answered slowly,
    "there must be silence. Before, and after." [ uk le guin ]

  • 14. Data: 2002-08-28 08:10:05
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Wojciech Jukowski" <w...@j...com> wrote in message
> [...]
    >
    > mysle, ze jakby sie okazalo sie firma nie jest zarejestrowana, badz
    > telefon odbiera przechodzacy mutacje glos, bylo by latwiej oddzielic

    Tez dobry pomysl i latwiejszy w realizacji.

  • 15. Data: 2002-08-28 15:30:42
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > osobiscie proponowlabym wymaganie od ogloszen podania nazwy firmy, badz
    > telefonu kontaktowego.

    takie wymagania w zasadzie sa w FAQ i _moznaby_ sie tego uczepic.
    ale zanim sie to wprowadzi trzeba uwzglednic, ze:
    1. jesli chcielibysmy sie tego trzymac, to musielibysmy sie tego trzymac ;-)
    czyli bez wyjaztkow, zeby nie bylo zaraz miliona dyskusji na temat
    26.06 to poszlo bez telefonu stacjonarnego firmy X.Y.Z. a dzis moje
    to nie poszlo.
    a jak ktos szuka opiekunki do dziecka, tlumacza, korepetytora,
    to imho ma prawo nie podac ani adresu ani telefonu. i tworzy sie precedens...
    a potem z tego wychodza straszne chryje ze kogos preferuje, kogos innego
    dyskryminuje...
    2. jak juz bysmy sie tego trzymali, to z polowa ogloszen by wyleciala
    bezpowrotnie na pewno - czasem probuje dyskutowac z niektorymi
    oferentami ,,po ludzku'' (a nie standartowa odpowiedzia numer 3)
    i zwykle nie ma to sensu - po prostu ludzie podchodza do tego
    na zasadzie ,,jest 20% bezrobocia, oferuje fantastyczna prace za 750,
    a ty mi tu cos pieprzysz ze nie ma nazwy miasta w naglowku???
    wyp*!, odp*! sobie znajde kogos bez internetu!''...

    pozdrawiam

    romekk

  • 16. Data: 2002-08-29 07:08:21
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

> [...]
    > a ty mi tu cos pieprzysz ze nie ma nazwy miasta w naglowku???
    > wyp*!, odp*! sobie znajde kogos bez internetu!''...

    Ja mysle, ze bardzo dobrze, ze nie pusciles tego ogloszenia i ze ten Pan
    "szuka bez Internernetu", a najlepiej jak by nikogo nie znalazl. Jesli z
    Toba tak "dyskutowal" to wyobrazcie sobie co robi z pracownikami.

  • 17. Data: 2002-08-30 14:38:04
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    witam,

    Roman Kubik wrote:
> [...]
    > czyli bez wyjaztkow, zeby nie bylo zaraz miliona dyskusji na temat
    > 26.06 to poszlo bez telefonu stacjonarnego firmy X.Y.Z. a dzis moje

    hm to chyba logiczne ze ogloszenia zawiera dwie metody kontkatu na
    wypadek gdyby jedna zawiodla (konto email zapachane / brak osoby pod
    telefonem).

> [...]
    > a potem z tego wychodza straszne chryje ze kogos preferuje, kogos innego

    hm wydaje mi sie ze w obu przypadkach dodatkowy kontakt jest wskazany.
    opiekunka chyba moze wiedziec jakiego regionu miasta dotyczy oferta, a
    tlumacz, czy nie jest to firma, ktorej koledzy radza unikac.

> [...]
    > a ty mi tu cos pieprzysz ze nie ma nazwy miasta w naglowku???
    > wyp*!, odp*! sobie znajde kogos bez internetu!''...

    a tu zgodze sie z mariuszem - pracodawcow tez chyba powinna dotyczyc
    podstawowa kultura osobista.