PracaGrupypl.praca.dyskusjeewa (#162) › Re: ewa (#162)
    Date: Thu, 11 Jun 2015 23:09:51 +0200
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ewa (#162)

    > chyba sobie żarty stroisz...

    Z chorymi rozmawiam tylko poważnie.

    > doskonale wiesz, że żeby dostać pracę, trzeba pocałować kilkadziesiątset
    > razy tuska i gronkiewicz w dupę...

    Chyba w twoich mokrych marzeniach. Zresztą, twoje preferencje seksualne
    z całowaniem facetów w dupę średnio mnie interesują.

    > czasy, że pracę zdobywa się legalnie nie bez pleców zakończyły się z
    > wygraną po i integracją z eu...

    Oczywiście. Jeżeli jesteś głąbem, to musisz mieć plecy.
    Ale ty jesteś takim głąbem, że nie dość, że nie masz pleców, to nawet
    gdybyś je miał, to musiałby cię zatrudnić taki sam kretyn jak ty.

    Mam dla ciebie smutną wiadomość. Kretyni zbyt długo interesów nie
    prowadzą, więc obawiam się, że jeszcze długo będziesz pracy szukał.

    > a na mojej stronie będę sobie je spisywał...

    I dobrze.
    A teraz weź lekarstwa i poproś pielęgniarkę, żeby ci w końcu światło
    zgasiła. Może przez chwilę nie będziesz zasyfiał grupy swoim bełkotem.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr