PracaGrupypl.praca.dyskusje › ewa (#162)

  • 1. Data: 2015-06-10 19:38:45
    Temat: ewa (#162)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ewa idzie w ślady tuska, dziś nawoływała do pełnego oddania się
    wspólnocie europejskiej... ostro, a tusk ogłosił główne hasło wyborcze
    nowego programu po/eu... jak tam Kviat albo inni z po - napiszesz?

  • 2. Data: 2015-06-10 23:36:40
    Temat: Re: ewa (#162)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > jak tam Kviat

    U mnie dobrze. Ale widzę, że znowu leków nie wziąłeś.

    > albo inni z po

    Co to po?

    > - napiszesz?

    Napisałem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2015-06-11 19:36:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    eeee... ale tak bez żadnej dyrektywy?

  • 4. Data: 2015-06-11 20:40:36
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > eeee... ale tak bez żadnej dyrektywy?

    Dyrektywa jest taka, że jesteś idiotą pisząc o polityce na grupie o pracy.
    Musisz być wyjątkowym kretynem, że po tak długim czasie jeszcze nie
    załapałeś, że syfisz gównem politycznym na grupie do tego nie przeznaczonej.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 5. Data: 2015-06-11 21:08:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chyba sobie żarty stroisz...

    doskonale wiesz, że żeby dostać pracę, trzeba pocałować kilkadziesiątset
    razy tuska i gronkiewicz w dupę...

    czasy, że pracę zdobywa się legalnie nie bez pleców zakończyły się z
    wygraną po i integracją z eu...

    a na mojej stronie będę sobie je spisywał...

  • 6. Data: 2015-06-11 21:56:05
    Od: ktos <k...@n...pl>

> [...]
    > razy tuska i gronkiewicz w dupę...
    >
    > czasy, że pracę zdobywa się legalnie nie bez pleców zakończyły się z

    Na podstawie kilku twoich maili wnioskuję, że z zawodu masz coś
    wspólnego z informatyką.
    Jeżeli uważasz, ze informatycy zdobywają pracę po znajomości to albo
    masz urojenia albo taki z ciebie informatyk jak ze mnie baletnica

    P.S. Mam sporą nadwagę i wiek, w którym baletnice są już na emeryturze.

  • 7. Data: 2015-06-11 23:09:51
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > chyba sobie żarty stroisz...

    Z chorymi rozmawiam tylko poważnie.

    > doskonale wiesz, że żeby dostać pracę, trzeba pocałować kilkadziesiątset
    > razy tuska i gronkiewicz w dupę...

    Chyba w twoich mokrych marzeniach. Zresztą, twoje preferencje seksualne
    z całowaniem facetów w dupę średnio mnie interesują.

    > czasy, że pracę zdobywa się legalnie nie bez pleców zakończyły się z
    > wygraną po i integracją z eu...

    Oczywiście. Jeżeli jesteś głąbem, to musisz mieć plecy.
    Ale ty jesteś takim głąbem, że nie dość, że nie masz pleców, to nawet
    gdybyś je miał, to musiałby cię zatrudnić taki sam kretyn jak ty.

    Mam dla ciebie smutną wiadomość. Kretyni zbyt długo interesów nie
    prowadzą, więc obawiam się, że jeszcze długo będziesz pracy szukał.

    > a na mojej stronie będę sobie je spisywał...

    I dobrze.
    A teraz weź lekarstwa i poproś pielęgniarkę, żeby ci w końcu światło
    zgasiła. Może przez chwilę nie będziesz zasyfiał grupy swoim bełkotem.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 8. Data: 2015-06-11 23:16:31
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-06-11 o 21:56, ktos pisze:

    > Na podstawie kilku twoich maili wnioskuję, że z zawodu masz coś
    > wspólnego z informatyką.

    Jemu się tylko tak wydaje, bo udało mu się forum zainstalować :)

    > Jeżeli uważasz, ze informatycy zdobywają pracę po znajomości to albo
    > masz urojenia albo taki z ciebie informatyk jak ze mnie baletnica

    Ma urojenia. Nie tylko na tej grupie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2015-06-12 19:23:22