PracaGrupypl.praca.dyskusjeemerytury dla przyszlych pokolen › Re: emerytury dla przyszlych pokolen
    From: Roderic <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: emerytury dla przyszlych pokolen
    Date: Sat, 08 Apr 2006 19:25:15 +0100

    Tomek napisał(a):
    > Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie opowiadaj głupot, spróbuj utzrymać się za 700 zł z czego masz jeszcze na
    > emeryturę odłożyć.

    Jak ktoś dostaje na rękę 700, to państwo mu kradnie prawie 500 w PIT,
    składkach "społecznych" itp, do tego dobrze ponad 100 miesięcznie w VAT.
    Różnych akcyzy, cła, i to że wszystko jest droższe bo wszyscy inni też
    muszą płacić podatki trudno zliczyć.

    > Ludzie sami są sobie winni że się dają w bambuko robić
    > pracując na czarno. Przecież prwacodawca jeden z drugim musi kogoś przyjąć
    > żeby ten na niego zarobił (wykonał pracę którą on potrzebuje). Jeżeli ludzie
    > byli by solidarni i na wejściu powiedzieli "nie chce pracować na czarno !"
    > to facet jednego by zwolnił drugiego by zwolnił ale trzeciego czy któregoś z
    > rzędu musi przyjąć bo kto na niego zarobi ? Według mnie dodatkowo nie równy
    > dostęp do rynku (emeryci, renciści bez ZUSu, całe stado na wcześniejszych)
    > dodatkowo psują rynek.

    Najlepiej zostań jakimś ważnym urzędnikiem, decyduj kto może pracować
    i za ile, i bierz za odpowiednie decyzje wielkie łapówki.

    --
    pozdrawiam, Roderic