PracaGrupypl.praca.dyskusjeemerytury dla przyszlych pokolen › Re: emerytury dla przyszlych pokolen
    From: "Tomek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: emerytury dla przyszlych pokolen
    Date: Sat, 8 Apr 2006 15:53:55 +0200

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e181f2$cak$1@news.wp.pl...
    > chory jest system emerytlany opart jeszcze na zalozeniach Bismarka
    >
    > zmiany powinny dazyc do tego zeby ue bylo zadnych umow pokoleniaowych czy
    > spolecznych a tylko dobro jednego obywatela

    Nie opowiadaj głupot, spróbuj utzrymać się za 700 zł z czego masz jeszcze na
    emeryturę odłożyć. Ludzie sami są sobie winni że się dają w bambuko robić
    pracując na czarno. Przecież prwacodawca jeden z drugim musi kogoś przyjąć
    żeby ten na niego zarobił (wykonał pracę którą on potrzebuje). Jeżeli ludzie
    byli by solidarni i na wejściu powiedzieli "nie chce pracować na czarno !"
    to facet jednego by zwolnił drugiego by zwolnił ale trzeciego czy któregoś z
    rzędu musi przyjąć bo kto na niego zarobi ? Według mnie dodatkowo nie równy
    dostęp do rynku (emeryci, renciści bez ZUSu, całe stado na wcześniejszych)
    dodatkowo psują rynek.