PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwny pracodawca

  • 11. Data: 2003-02-10 17:44:08
    Temat: Re: dziwny pracodawca
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    Moi szefowie tez mi placa ZUS, za jazde samochodem dostaje pieniazki zgodnie
    z stawka urzedowa za kilometry. Do tego musze to powiedziec znam ich krótko,
    ale to SWIETNI, UCZCIWI LUDZIE. Mysle, ze przydaloby sie wiecej takich. Nie
    zastanawiaj sie czemu, tylko mysl jak sie im odwdzieczysz ;-) (bez
    skojarzen)

    Serwisant81

  • 12. Data: 2003-02-11 07:23:24
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Bimbelt wrote:
    > Moj przyszl pracodawca chce ze mna podpisac umowe o prace na stale.
    > Zwazywszy, ze jestem studentem nie bardzo mu sie to oplaca, bo bedzie
    > musial odprowadzac za mnie ZUS. Lepsza bylaby dla niego umowa
    > zlecenie. Dziwne mi sie to troche wydaje i podejrzane. Macie jakies
    > logiczne wytlumaczenie dlaczego proponuje mi on umowe na stale ??

    Jejku... i ty się jeszcze pytasz !?
    Szybko do szefa z koniakiem i w du^H^Htyłek całować !!!
    Łap Pana Boga za nogi, zanim odejdzie !

    --
    Y.