PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwne ogloszenie! › Re: dziwne ogloszenie!
  • Data: 2002-08-24 13:52:16
    Temat: Re: dziwne ogloszenie!
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

    GreG wrote:

    > Przyklad 2: sinx/cosx = ?
    > Intuicyjnie wiadomo, ze wynikiem jest sin/cos, bo x sie skraca.

    hmm... z moją intruicją coś nie tak :-(
    Nie umiałbym tego rozwiązać, choć ogólniak - nie zawodówkę - skończyłem
    dopiero 6 lat temu...

    > Nie chcialbym miec takich pracownikow, a zatrudniajac takich bez
    > sredniego wyksztalcenia, ryzyko sie podnosi. I nie ma ZADNEJ
    > przeslanki, dla ktorej pracodawca mialby zanizyc wymagania.

    IMO jest: jeśli szuka pracownika na dłużej, to nie ma sensu zatrudniać
    kogoś o zawyżonych kwalifikacjach, bo ucieknie.
    Poza tym zespół wypalenia zawodowego pojawia się częściej i szybciej u
    osób o kwalifikacjach zbyt wysokich w stosunku do zadań.
    Kompetnetny pracodawca o tym wie. A jeżeli nie wie, zatrudnia
    specjalistę, który wie...

    > Takze moi
    > drodzy - uczyc sie !

    W obecnej sytuacji w kraju wielu ludzi po prostu na to nie stać

    Pozdrawiam,
    Krzysztof