PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwne ogloszenie! › Re: dziwne ogloszenie!
  • Data: 2002-08-24 10:28:33
    Temat: Re: dziwne ogloszenie!
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DarkDaro" <D...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ak6dg6$bp1$1@news.bsi.net.pl...

    > No nie przesadzaj! Miałem nieprzyjemność kończyć zawodówe ale pisać to już
    > umiałem (i liczyć też)

    To zadna przesada. Sa zawodowki, gdzie cale klasy nie znaja zasad
    elementarnego myslenia. Pracodawcy sie takich wystrzegaja, gdyz
    nawet do prowadzenia samochodu potrzebne jest logiczne myslenie.

    Wiem to, gdyz moj wujek jest nauczycielem matematyki w zespole
    szkol. Polrocze 90% klasy moze skonczyc na palach. I to nie jest
    zly nauczyciel, nieprawdopodobne jest jak ludzie potrafia byc glupi.
    Bo albo taki uczen nie umie, albo nie chce myslec.
    Przyklad: uczen przy tablicy z kreda w rece i dzialaniem: -2x -2x = ?
    Dla niego wynik jest: albo 0 albo 4.
    Przyklad 2: sinx/cosx = ?
    Intuicyjnie wiadomo, ze wynikiem jest sin/cos, bo x sie skraca.
    Dajac promocje do nastepnej klasy uczen slyszy od nauczyciela
    "robie ci tym samym krzywde, ale skoro nalegasz..."
    I to jest prawda, a wychodzi chocby w tym watku.

    Nie chcialbym miec takich pracownikow, a zatrudniajac takich bez sredniego
    wyksztalcenia, ryzyko sie podnosi. I nie ma ZADNEJ przeslanki, dla ktorej
    pracodawca mialby zanizyc wymagania. Takze moi drodzy - uczyc sie !

    GreG