PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwna sytuacja... › Re: dziwna sytuacja...
    From: "Miner" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dziwna sytuacja...
    Date: Thu, 4 Mar 2004 14:55:38 +0100

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości :

    > skoro zapomniałeś a teraz ci przypomnieli i też sobie przypomniałeś
    > to twoich cholernym obowiązkiem jako uczciwego człowieka
    > jest polecieć w podskokach do pracodawcy oddać mu te 200zł
    > przeprosić za kłopot wyjaśnić że sobie zapomniałeś itd.........

    Po pierwsze nie mam z czego oddac bo nia mam nawet zasilku dla bezrobotnych
    a 200 zl jest dla mnie duza suma,
    po drugie pracujac tam zostalem kilka krotnie okradziony przez pracodawce z
    naleznych mi pieniedzy.Pracodawca wprowadzil premie uznaniowe i sam sobie
    interpretowal jej przyznawanie,oszukanych osob bylo sporo...
    wiem ze nie znacie tematu ale oni nas strasznie wykorzystywali.

    > Nie zadawaj na drugi raz takich głupich pytań......

    Pytanie nie jest glupie z mojego punktu widzenie bo jak juz wspomnialem nie
    mam z czego oddac tej kwoty.
    Obecnie nigdzie nie pracuje i nie uzyskuje dochodow, dlatego zapytalem
    grupowczow co w tej sytuacji zrobic.
    Jak bym pracowal i zarabial jakiekoliek pieniadze to na pewno bym zwrocil
    kase nawet dla swojego swietego spokoju nie pytajac sie nikogo czy racja
    jest po mojej stronie czy tez nie...

    Pozdrawiam
    Mienr