PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwna sytuacja... › Re: dziwna sytuacja...
  • Data: 2004-03-04 14:05:24
    Temat: Re: dziwna sytuacja...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miner" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:c27chi$vl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Po pierwsze nie mam z czego oddac bo nia mam nawet zasilku dla bezrobotnych
    > a 200 zl jest dla mnie duza suma,

    ja Cię doskonale rozumiem ale ...... to nie jest usprawiedliwienie

    > po drugie pracujac tam zostalem kilka krotnie okradziony przez pracodawce z
    > naleznych mi pieniedzy.Pracodawca wprowadzil premie uznaniowe i sam sobie
    > interpretowal jej przyznawanie,oszukanych osob bylo sporo...
    > wiem ze nie znacie tematu ale oni nas strasznie wykorzystywali.

    to tez jest średnie........ skoro cię okradli to trzeba było poskarżyć się do sądu
    pracy......
    lub do prokuratury......

    > Pytanie nie jest glupie z mojego punktu widzenie bo jak juz wspomnialem nie
    > mam z czego oddac tej kwoty.

    jest mi przykro ale................

    > Obecnie nigdzie nie pracuje i nie uzyskuje dochodow, dlatego zapytalem
    > grupowczow co w tej sytuacji zrobić.

    Dogadać się z byłym pracodawcą poprosić o umorzenie lub rozłożenie na raty
    zaproponować odpracowanie długu..........

    > Jak bym pracowal i zarabial jakiekoliek pieniadze to na pewno bym zwrocil
    > kase nawet dla swojego swietego spokoju nie pytajac sie nikogo czy racja
    > jest po mojej stronie czy tez nie...

    racja jest po stronie ......... sam zresztą wiesz po czyjej stronie

    czasem ciężko się z tym pogodzić........

    Marek Dyjor