PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwna sprawa z szukaniem tej pracy... › Re: dziwna sprawa z szukaniem tej pracy...
    From: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dziwna sprawa z szukaniem tej pracy...
    Date: Tue, 15 Jul 2003 08:22:48 +0200

    Użytkownik "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:beuuqo$5e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak tak widze ile osob szuka tutaj chocby pracy to rece znowu opadaja...
    > Wiem wiem...trzeba myslec pozytywnie. Ale jak??
    >
    > Zeby dostac prace trzeba miec doswiadcznie. Jak je zdobyc jesli czlowiek
    nie
    > moze nawet zalapac sie na pratyki? Przeciez to jest bledne kolo. Bez
    > doswiadczenia nie ma pracy, bez pracy nie ma doswiadczenia...
    > Nie bede pracowal za darmo bo przeciez musze za cos dojechac do wiekszego
    > miasta.
    >
    > Tyle moich rozwazan, a moze sie myle:)?
    >
    > pozdr.
    > Bartek - szukajacy juz 4 mies...

    Kontynuując wrzucam kolejny kamyczek do ogródka....
    Żeby mieć papierek i doświadczenie potrzeba troszkę czasu, gdy się to ma się
    też trochę więcej niż 20 lat, jest sie więc za starym żeby podjąc pracę.....
    Kwadratura koła.
    Ale jednak nie wszyscy pracodawcy są tacy i można znależć pracę, ale trzeba
    uporu, cierpliwości, i dużżżżżżżżżżżżżżżżżo szczęścia
    czego szukającym pracy życzę
    JO