PracaGrupypl.praca.dyskusjedzialalnosc i ZUS przy jednoczesnym zatrudnieniu › Re: dzialalnosc i ZUS przy jednoczesnym zatrudnieniu
    From: Sender Bell <"senderbell[nospam]"@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dzialalnosc i ZUS przy jednoczesnym zatrudnieniu
    Date: Wed, 1 Sep 2004 17:47:18 +0200

    Dnia Wed, 01 Sep 2004 14:34:04 GMT, Kaki napisał(a):

    > Dziękuje za szybką i konkretną odpowiedź. A czy osoba zatrudniająca mnie,
    > będzie musiała z tego tytulu coś odprowadzić do ZUS?

    Oczywiście, że tak.
    Procodawca płaci zus za pracownika, (mniejszy niż płaciłbyś sam za
    siebie)
    Jeżeli będziesz tam naprawdę pracował to problem Cie nie dotyczy,
    jeżeli jednak jest to fikcyjne zatrudnienie, to bedziesz musiał
    odpalić "pracodawcy" różnicę między tym co musi odprowadzić za Ciebie
    do Zus-u a tym co zyska odpisując Twoją fikcyjną pensję od podatku i
    takich tam...
    Musisz się poprostu dogadac. :)

    Sender Bell