PracaGrupypl.praca.dyskusjedział obsługi klienta › Re: dział obsługi klienta
    From: Carrie <c...@w...pf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dział obsługi klienta
    Date: Thu, 20 Jun 2002 19:44:03 +0200

    Dnia Thu, 20 Jun 2002 16:24:06 +0200, "Kaizen" <x...@c...sz>
    napisał(a):

    >Sprecyzuj pytanie.
    >Dział obsługi klienta może zajmować się akwizycją, wystawianiem faktur,
    >przyjmowaniem reklamacji, sprzedażą, supportem użytkowników produktów firmy.
    >Wszystko zależy od branży czy konkretnej firmy.

    Sprecyzować - chciałabym, tylko nie mam punktu zaczepienia.. Chodzi mi
    o ogłoszenia o naborze pracowników do działu obsługi klienta - zdaję
    sobie sprawę, że to może oznaczać bardzo wiele czynności, ale
    myślałam, że może jest jakaś jedna wspólna podstawa :)
    Bo skoro w oczekiwaniach podają: doświadczenie w obsłudze klienta, to
    nie wiem, czego to może dotyczyć. Obsługiwałam klientów jako
    ekspedientka w butiku i jako pilot wycieczek, i jako hostessa przy
    promocji, i za każdym razem wiązało się to z czymś innym. Kasjer w
    banku i pani w informacji kolejowej też obsługują klientów... 8-)
    Czyli - można rozumieć, że to doświadczenie w obsłudze to zwyczajny
    kontakt z klientami? W ogłoszeniu niestety nie napisano, jakie będą
    obowiązki, więc nie wiem, co powinnam podkreślić, gdybym na takie
    ogłoszenie odpowiadała.

    Pozdrawiam, Carrie