PracaGrupypl.praca.dyskusjedział obsługi klienta › Re: dział obsługi klienta
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dział obsługi klienta
    Date: 20 Jun 2002 16:01:26 +0200

    > Witam,
    >
    > może pytanie zabrzmi trochę niepoważnie, ale chciałabym się
    > dowiedzieć, jakie konkretnie obowiązku ma pracownik działu obsługi
    > klienta? Czy chodzi o jakieś doradzanie przy zakupach, czy może
    > rozpatrywanie reklamacji, czy jeszcze inne sprawy?
    > Nie mam kontaków z osobami pracującymi na takim stanowisku, nawet jako
    > klientka...
    > I jeszcze - jakie, Waszym zdaniem, cechy powinna mieć taka osoba?
    > [poza anielską cierpliwością ;)]

    W wiekszosci firm sprzedaje produkt lub usluge tej firmy, plus rozne inne
    dodatkowe obowiazki zalezne od konkretnej firmy. Moze to byc rowniez
    stanowisko "niesprzedazowe", ale to rzadziej.Tak wiec od pani na centrali
    informujacej, ze tym produktem zajmuje sie kowalski a tamtym nowak, do ......co
    szef wymysli.

    Pozdrawiam
    Krzysztof