eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycje przelozonego na L4 › Re: dyspozycje przelozonego na L4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dyspozycje przelozonego na L4
    Date: Wed, 1 Dec 2004 14:34:20 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <cokh6v$q1i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cok2nm$o0l$1@nemesis.news.tpi.pl> <cok8v2$qh1$1@news.dialog.net.pl>
    <cokfrf$hll$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aut143.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1101907999 26674 83.27.27.143 (1 Dec 2004 13:33:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Dec 2004 13:33:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:133888
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cokfrf$hll$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > news:cok8v2$qh1$1@news.dialog.net.pl...
    > >W wiadomości news:cok2nm$o0l$1@nemesis.news.tpi.pl ropian
    > > <r...@s...poczta.onet.pl> pisze:
    > >
    > >> Kierownik do mnie dzwoni na numer prywatny (zastrzezony)
    > > to skąd go zna? sam podałeś? jeśli tak, to cóż - kara musi być ;))
    >
    > Jemu osobiscie nie
    >
    > czyli pozostaje nieodbierac telefonu
    >
    > sekretarka automatyczna odpada

    Z pewnym przerazeniem obserwuje te dyskusje. Kierownik dzwoni podczas
    choroby nie po to, zeby mobbingowac pracownika, ale dlatego, ze potrzebuje
    do pracy informacji, ktora ten pracownik posiada i ktorej nie posiada nikt
    inny obecny w firmie. Wszystkie rozwazania obracaja sie wokol tego, jak
    "uciec" od udzielania odpowiedzi na pytanie, zamiast zastanowic sie, jak na
    przyszlosc nie dopuszczac do sytuacji, w ktorej konieczne jest wykonanie
    takiego telefonu. A to jest dosc proste zadanie z dziedziny zarzadzania
    wiedza. Jesli jakis pracownik posiada wiedze kluczowa dla jakiegos dzialania
    w firmie (chocby prostego) - "gdzie znajduja sie dane materialy" "kim jest
    dana osoba, ktora moze napisac maila, jaka sprawe z nia omawiamy i na jakim
    jest etapie" itd., to te wiedze trzeba zapisac w sposob umozliwiajacy
    korzystanie z niej ewentualnemu zastepcy - na okres choroby, urlopu, a
    wypadki tez sie przeciez zdarzaja (i w przeciwienstwie do lzejszej choroby
    lub urlopu moga calkowicie uniemozliwic zapytanie pracownika o cokolwiek). A
    kierownictwo powinno zrozumiec, ze koszty czasu poswieconego na takie
    zabezpieczenie wiedzy sa nizsze niz ewentualne koszty wynikajace z nie
    posiadania dostepu do tej wiedzy w krytycznym momencie.

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1