PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyrektor szkoły językowej

  • 1. Data: 2004-05-31 12:16:04
    Temat: dyrektor szkoły językowej
    Od: "E.T." <e...@p...fm>

  • 2. Data: 2004-05-31 12:18:50
    Temat: Re: dyrektor szkoły językowej-cd
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    "E.T." <e...@p...fm> skrev i meddelandet
    news:c9f7i1$1u9$1@inews.gazeta.pl...
    > nie zdążyłem dopisać reszty a jakieś lich wcisnęło "wyślij", a wiec:
    > ile może zarabiac dyrektor dużej szkoły szkoły językowej w dużym mieście?

    Wlacz program kalkulacyjny, wrzuc dane i oblicz. Ilosc uczniow, wysokosc
    oplat, place nauczycieli, koszty administracyjne, koszty wynajmu lokalu,
    podatki rozmaitej masci, ubezpieczenia, koszty pomocy naukowych..........,
    inwestycje biezace i dlugofalowe, itp, itd......

    --
    Ania Björk

  • 3. Data: 2004-05-31 12:19:16
    Temat: dyrektor szkoły językowej-cd
    Od: "E.T." <e...@p...fm>

  • 4. Data: 2004-05-31 12:54:07
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatki rozmaitej masci, ubezpieczenia, koszty pomocy naukowych..........,
    > inwestycje biezace i dlugofalowe, itp, itd......

    A jak to się przekłada na pensję _dyrektora_?

    pzdr,
    Aga

  • 5. Data: 2004-05-31 17:06:03
    Od: "luca" <w...@i...pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości
    > A jak to się przekłada na pensję _dyrektora_?
    >
    > pzdr,
    > Aga

    Im większa suma, tym większa pensja:) Np szkola ma obrót 50 000 miesiecznie
    i zapisujemy w umowie ze dyrektor bierze 15% obrotów szkoły ale nie mniej
    niż ........:):):) I wszystko pięknie:)

    Pozdrawiam,
    luca

  • 6. Data: 2004-05-31 17:31:21
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luca" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Im większa suma, tym większa pensja:) Np szkola ma obrót 50 000
    miesiecznie
    > i zapisujemy w umowie ze dyrektor bierze 15% obrotów szkoły ale nie mniej
    > niż ........:):):) I wszystko pięknie:)

    A ilu znasz właścicieli szkół, którzy idą na taki układ z dyrektorem?
    I jaki jest do nich telefon?:))

    pzdr,
    Aga

  • 7. Data: 2004-05-31 17:43:11
    Od: "luca" <w...@i...pl>

    > Użytkownik "luca" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A ilu znasz właścicieli szkół, którzy idą na taki układ z dyrektorem?
> [...]

    Chyba tylko takich co są właścicielami i dyrektorami w jednej osobie ;)

    Pozdrawiam,
    luca