PracaGrupypl.praca.dyskusje › jedziesz do USA ?

  • 1. Data: 2004-05-31 12:15:13
    Temat: jedziesz do USA ?
    Od: "startac" <g...@t...pl>

    jesli wybierasz sie do USA - mam do sprzedania 4 telefony Motorola StarTAC
    dzialajace w sieci Verizon (CDMA) - komplet: 4 telefony + ładowarka sieciowa
    (110V) sprzedam za 100zł - mi juz sie nie przyda, a w Polsce raczej nie
    zadziałają. do środy trwa aukcja (http://www.allegro.pl/show_item.php?
    item=25902731), jesli nie sprzedam - prosze o kontakt na priva
    (g...@t...pl) - pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-05-31 12:23:05
    Temat: Re: jedziesz do USA ?
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "startac" <g...@t...pl> wrote in

    > jesli wybierasz sie do USA - mam do sprzedania 4 telefony Motorola

    NTG => alt.pl.usa / pl.misc.telefonia.gsm.gielda

    Tam co chwila ktos wylatuje, a tu tylko zaciemniasz obraz.

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-31 12:28:42
    Od: t...@o...pl

> [...]
    > zadziałają. do środy trwa aukcja (http://www.allegro.pl/show_item.php?
    > item=25902731), jesli nie sprzedam - prosze o kontakt na priva

    Nie, raczej nie pojade.