PracaGrupypl.praca.dyskusjedylematy › Re: dylematy
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dylematy
    Date: Wed, 22 Oct 2003 21:40:32 +0200

    Mysle ze skoro to twoja pierwsza praca powinienes w mniejszym stopniu brac
    pod uwage pierwsza pensje. Wazniejsze moim zdaniem to, co chcialbys robic w
    zyciu dlugotweerminowo. teraz maszwybor. Pozniej sciezke kariery trudniej
    zmienic bez solidnych atutow w cv.

    MAKRO: zastanow sie czy chcialbys zajmowac sie dlugofalowo
    sprzedaza/obsluga klienta (plusy i minusy bycia handlowcem). Jesli tak, tak
    to dobry poczatek, bo handlowcow zawsze potrzebuja i beda potrzebowac we
    wszystkich firmach. Bedziesz mail wiec sporo potencjalnych ofert jesli
    zechcesz zmienic prace. Zwlaszcza z poczatkiem kariery w znanej i duzej
    firmie

    SPEDYCJA-TRANSPORT: Nie wiem jakie masz wyksztalcenie i co wiesz o tym
    sektorze. Co mozesz robic za kilka lat w miare zdobywania doswiadczenia i
    czy Ci to bedzie odpowiadalo. Jesli cie interesuje, moze byc przyszlosciowo.
    Ryzyko: mniejsza firma, staz na poczatek - nie wiadomo co potem. jesli
    jednak ten sektor jest dla ciebie ok, to wyszperaj troche info o tej firmie
    czy czasem nie jest tak ze ledwo zipie i potrzebuje cie tylko , bo masz
    status absolwenta i jestes tani

    Inne: Nigdy nie bedziesz mial pewnosci jak sie pracuje w danej firmie zanim
    nie zaczniesz. Atmosfery obiektywnie nie pozasz nie uczestniczac w niej, a
    syf w firmie wychodzi do piero po jakims okresie pracy. Musisz zaryzykowac,
    taj jak ryzykuje i druga strona zatrudniajac ciebie...