PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat - zmieniac prace czy nie ? › Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
    From: "JackEK" <s...@p...esp>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
    Date: Thu, 6 Jan 2005 19:36:13 +0100

    Pajączek wrote:
> [...]

    wiem - pracowalem 3 lata jako kieras w markecie i podobalo mi sie. fakt ze
    po 3 latach pozbyli mnie sie jak splesnialego kartofla, ale gdyby nie to to
    bylem zadowolony

    > Kumpel zmienił pracę (miał niezłą, w dobrej
    > atmosferze, średniopłatną pracę za to stabilną-wiedział, że będzie
    > tam pracował dopóki sam nie zrezygnuje) na pracę w markecie-pensja
    > prawie podwójna, ale niestety drugiej umowy z nim nie
    > przedłużyli

    jakbym widzial siebie teraz

    >-trafił się krewny i znajomy królika z dyrekcji a kolega
    > na bruk. Nie mówię już o stresie jaki tam przeżywał.

    do stresu jestem przyzwyczajony, ale inna sprawa ze nie jest on mily

    Reasumujac, przemyslalem wszystko dzisiaj, zasiegflem takze rady przyjaciol
    i zde cydowalem ze zostaje w starej pracy. Mam nadzieje ze nie bede zalowal.

    dzieki za pomoc - naprawde bardzo mi pomogliscie.

    > pozdr

    pozdr tez

    --
    [GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3...@...6 GHz, Pentagram QC-80Cu]