PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat - zmieniac prace czy nie ? › Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
    From: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
    Date: Thu, 06 Jan 2005 06:54:24 +0100

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 20:37:51 +0100, JackEK <s...@p...esp> napisał:

    > ta na ktora moge zmienic - praca za 2500 do 3000 brutto na stanowisku
    > kierowniczym (dzial w hipermarkecie), bardziej rozwojowa, raczej maks na
    > 5
    > lat, prawdopodobnie 12 godz dziennie przez 7 dni w tygodniu, meczaca,
    > stresowa, ludzie nie wiem, ale raczej rozni.
    to oczywiscie tylko moje zdanie i odczucia, ale ja hipermarkety omijam
    szerokim lukiem, chyba ze ida na zakupy a i to z pominieciem dzialu
    miesnego ;-))

    Nie napisales szczegolow ale:
    - w Polsce w hipermarketach nie polecam
    - jezeli to Tesco i ich oferta w Anglii, to pamietaj, ze to co proponuja
    jest czesto proporcjonalne do pracy na budowie (4,50 F na godzine), a
    znajac jezyk mozesz zlapac cos ciekawszego...

    Bonza
    pager 0642299084
    gg5358021 icq172046816 tlen daboni