PracaGrupypl.praca.dyskusje › dużo?

  • 21. Data: 2003-06-26 17:48:03
    Temat: Re: dużo?
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik Mariusz Lonca napisał:

    > osoba ktora doskonale znam, na swoim interesie zarabia czasem kilka badyli
    > dziennie, ale musi z tego utrzymac jeszcze inna kosztowna inwestycje. Sa tacy
    > ludzie dla ktorych 10 badyli to pikus. Z tym ze akurat ta osoba dorobila sie
    > 10 lat temu. A mnie interesuja ludzie w moim mniej wiecej wieku (1977).

    Czy ta osoba jest leśnikiem? Ale te kilka badyli, to nic. Ja wczoraj w
    lesie i jakbym się postarał to mógłbym mieć kilkaset badyli na godzinę.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 22. Data: 2003-06-26 17:50:53
    Temat: Odp: dużo?
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Mariusz Lonca <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bdfbdu$llg$...@i...gazeta.pl...

    > Sa tacy ludzie dla ktorych 10 badyli to pikus.

    Im więcej zarabiasz tym więcej potrzebujesz :)

    P.S. Poznj mnie z tymi ludźni:)

    Pozdrowienia Siara
    press e...@w...pl

  • 23. Data: 2003-06-26 20:05:39
    Od: "Kosmaty" <k...@p...onet.pl>

    > A gdyby szef kazal Ci sie wypinac za te 10.000 zrobilbys to?

    Jak sie wypne, to juz nie bede prosty/ak ;-)

    Poza tym chyba jednak postoje wiesz ;-)

    Kosm

  • 24. Data: 2003-06-26 22:58:49
    Od: "Gosia" <a...@w...pl>

    ... śmieszny jesteś... ale niech Ci będzie że jesteś dobry :-D

  • 25. Data: 2003-06-27 06:36:27
    Temat: Re: dużo?[ot]
    Od: f...@p...onet.pl

    > Ten Maybach był mój... :)

    ...i wszystko jasne ;-)

    FX

  • 26. Data: 2003-06-27 06:50:27
    Od: "--->exit <---" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bdfbdu$llg$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    sie
    > 10 lat temu. A mnie interesuja ludzie w moim mniej wiecej wieku (1977).

    nie chodzi o kase bo tyle naprawde sie zarabia tylko o sposob przekazu i
    styl:-)
    exit

  • 27. Data: 2003-06-27 10:02:16
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    1000- w śląskim zarabiaja wiekszość moich znajomych. Ale jak za 1000 zł ma
    wyżyć samotna osoba. Pewnie się da ale gdzie radość z życia i jaki sens
    pracy gdzie 70% (w najlepszym przypadku) y i jedzenie.
    Użytkownik "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bdepmb$3ec$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 28. Data: 2003-06-27 20:50:21
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Mariusz Lonca <m...@N...gazeta.pl> zapodał(-a):

    > osoba ktora doskonale znam, na swoim interesie zarabia czasem kilka
    [...]

    Najstarsze zawody świata zawsze były dobrze opłacane.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 29. Data: 2003-06-28 10:00:06
    Od: "Tristis" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam

    To ile sie zarabia zalezne jest od tego co kto potrafi swoja osobowoscia
    przedstawic plus charyzma i dazenie do celu nie wspomne juz o srodowisku i
    wyksztalceniu bo to sprawa oczywista. Jeden moze zyc z kradzenia aut drugi
    bedzie sprzedawal bulki w sklepie i gwarantuje ze nie zamienilibysie na swoje
    miejsca "pracy". Sa jednostki nieprzecietnie zarabiajace i jedni pochodza ze
    sfery prawa a inni "bezprawia". Pomijam fakt obnoszenia ze swoim bogactwem
    jednej i drugiej sfery. Do czego daze wyobrazcie sobie Panstwo ze jest praca
    za ktora placa za "tydzien" pracy 1 MLN nowych zlotych to nie bajer to prawda
    tylko ze ta praca zabija (moralnosc , czlowieczenstwo , uczciwosc ,
    zaufanie , ... - jesli tylko cenisz jedno z wymienionych wartosci nie
    nadajesz sie do tej pracy)) z tej pracy nie mozna sie zwolnic w normalnym
    tego slowa rozumieniu. I tu pytanie . Pedejmiesz/Podjelabys sie takiej
    pracy ?. Czy wolisz po 8/10 godzinach spokojnie moze i biednie ale zjesc
    kolacje i pojsc spac. Nie myslac o tym ze stres zwiazny z praca zabilby Cie w
    wewnetrzenie.

    Bez odbioru

  • 30. Data: 2003-06-28 11:01:16
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał(a):
    > Najstarsze zawody świata zawsze były dobrze opłacane...

    Najstarszy to może nie jest :) , ale miejsce jego pracy zaczyna się na k...