PracaGrupypl.praca.dyskusje › dużo?

  • 11. Data: 2003-06-26 14:32:41
    Temat: Re: dużo?
    Od: e...@b...pl

    a skad wiesz

    i tu sie mylisz Przyjacielu

  • 12. Data: 2003-06-26 14:59:30
    Od: "Kosmaty Kozmulec" <k...@p...onet.pl>

    > Wiem... Ty po prostu już bardzo stary jesteś i doszedłeś do jakiegoś
    > naczelnego stanowiska w swojej firmie ;->
    > ...zgadłam?

    Nieeeeeeeee tam, mam 18 lat i zaden ze mnie kierownik.
    Wiesz jak to jest szef mowi zeby komus zapewnic platna protekcje, to jade,
    pobieram abonament, jak klient ma cos przeciw to z nim pertraktuje. Taki
    biznes.

    Do tego dochodzi import-export, wiesz taki trading, spedycja zawsze sie
    oplacala, tylko na granicy czasem bywa cienko...

    ale ciiiiiiiiiicho ;-)

    KOsm

  • 13. Data: 2003-06-26 15:02:00
    Od: "Kosmaty Kozmulec" <k...@p...onet.pl>

    Przy zarobkach 10.000 na łapkę (tak na początek oczywiście), to i ja mogę
    być prostak, mnie to rybka :-)

    KOsm

  • 14. Data: 2003-06-26 15:32:40
    Od: f...@p...onet.pl

    > Nieeeeeeeee tam, mam 18 lat i zaden ze mnie kierownik.

    Tiaaaa... chyba niedawno parkowalem obok twojego Merca s-ki...

    FX

  • 15. Data: 2003-06-26 15:34:29
    Od: f...@p...onet.pl

    > Przy zarobkach 10.000 na łapkę (tak na początek oczywiście), to i ja mogę
    > być prostak, mnie to rybka :-)

    A gdyby szef kazal Ci sie wypinac za te 10.000 zrobilbys to?

    FX

  • 16. Data: 2003-06-26 15:44:02
    Od: "Kosmaty Kozmulec" <k...@p...onet.pl>

    > Tiaaaa... chyba niedawno parkowalem obok twojego Merca s-ki...

    A to ten srebrny Maybach byl byl twoj ? Niezla furka...

  • 17. Data: 2003-06-26 15:59:35
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik <e...@b...pl> napisał w wiadomości
    > a skad wiesz
    Przeciez widac ;-)

    PiotrG

  • 18. Data: 2003-06-26 16:42:18
    Temat: Odp: dużo?
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Ten Maybach był mój... :)

    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl

    Użytkownik Kosmaty Kozmulec <k...@p...onet.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:bdf4dg$1e5v$...@f...acn.pl...

  • 19. Data: 2003-06-26 17:44:30
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    > kretynsko gadasz,ciekawe kto Ciebie zatrudnil??
    > exit

    osoba ktora doskonale znam, na swoim interesie zarabia czasem kilka badyli
    dziennie, ale musi z tego utrzymac jeszcze inna kosztowna inwestycje. Sa tacy
    ludzie dla ktorych 10 badyli to pikus. Z tym ze akurat ta osoba dorobila sie
    10 lat temu. A mnie interesuja ludzie w moim mniej wiecej wieku (1977).

  • 20. Data: 2003-06-26 17:47:23
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    Dodam jescze, bo to nie jest jasne, ze pracuje jako poczatkujacy nauczyciel.
    Od dzisiaj jako kontraktowy - i ta pensja to tylko pod warunkiem ze nie mam z
    dyrekcja na pienku i mam nadgodziny, bo gola pensja, to.....