PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: dotacja na zalozenie frimy dla bezrobotnego

  • 1. Data: 2005-09-02 08:34:56
    Temat: Re: dotacja na zalozenie frimy dla bezrobotnego
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Nom. Cos takiego wlasnie podejrzewalam. Chociaz SC nie rozumiem,
    > tam sie ZUSy i tak przeciez placi, dziala to jako de facto dwie
    > DG polaczone umowa cywilna -- wiec czemu ich tez sie czepili...?
    bo ZUS musi miec swiezy doplyw kandydatow do wykrwawienia sie :)

    > A to juz jakis idiotyzm jest. Sp. z o.o. przeciez posiada cos
    > takiego jak kapital spolki, z ktorego znacznie latwiej byloby
    > w razie czego sciagnac pieniadze, niz z zyranta-czlowieka na
    > etacie ktory z tego etatu wylecial...
    teoretycznie latwiej, praktycznie spolka obstawi sie pewnie mala armia
    prawnikow dlatego sympatyczniejsza opcja dla UP jest czlowiek na etacie:)

    > A chwila moment. Co ma do tego zyczenie pani kierownik? Do tych
    > dotacji sa przeciez konkretne rozporzadzenia, istotne jest czy
    > one to przewiduja a nie czy sie pani kierownik podoba? Swoja
    > droga, zaraz sie sprobuje do tych rozporzadzen dokopac i sobie
    > poczytam co tam w zasadzie jest ;)
    zycze milej lektury:) sam obwarowalem sie przepisami ale po chwili
    spasowalem bo i tak cie zablokuja. zawsze przeciez mozna powiedziec, ze
    zabraklo pieniedzy. dlatego lepiej poczekac na poczatek roku kiedy trudniej
    bedzie im o taka argumentacje :-D
    zyczenie pani kierownik osobiscie nazywam upierdliwoscia urzednicza,
    a na nia na dluzsza mete nie ma mocnych lub po prostu szkoda nerwow.

    > Niestety ale mi sie ciagle wydaje, ze mimo ciut
    > sporych zmian, siedzimy dalej w PRLu...
    siedzimy i to pelna geba
    ale niebawem nastapi komedia w postaci wyborow :)

    bo myslisz racjonalnie?