PracaGrupypl.praca.dyskusjedostałem wypowiedzenie › Re: dostałem wypowiedzenie
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dostałem wypowiedzenie
    Date: Thu, 25 Nov 2004 09:15:23 +0100

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 00:46:45 +0100, Jotte <t...@W...pl> napisał:

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Upodlić się i żebrać, oczywiście, także można.
    > Po prostu nie przyszło mi to do głowy. :-((
    > Z drugiej strony można też uprzejmie i z uśmiechem spytać tzw. szefa czy
    > ma
    > autocasco, czy ubezpieczył mieszkanie, co u jego rodziny i jak dobrze zna
    > ukraiński. :-//
    >
    > Qrde, a może - zachowajmy godność i bądźmy cywilizowani!

    Dlaczego upodlic?
    Wspomnialem o sytuacji normalnej w duzych firmach, gdzie najwieksi
    decydenci nie interesuja sie pionkami na dole, tylko podpisuja zwolnienia
    dla 30 osob, w tym 6 z dzialu zakupow, 4 z magazynu, 2 z ksiegowosci itp -
    nie znajac personalnie wiekszosci tych osob i polegajac na zdaniu i
    kompetencjach podwladnych szykujacych dokumenty.
    W sytuacjach kryzysowych latwiej czasem dogadac sie z glownym szefem, niz
    z mniejszymi kierownikami - zwlaszcza, ze oni trzymaja sie scisle
    wytycznych okreslanych wlasnie przez zarzad firmy - i czlonek zarzadu jest
    w stanie je zmieniac.
    Uwazasz, ze bardziej "godne" jest zamiast rozmowy z osoba najbardziej
    decyzyjna, nie podejmowac tej proby i zamiast tego przeprowadzac wiele (o
    ile do nich dojdzie) rozmow rekrutacyjnych, na ktorych sie udowadnia, ze
    od kolyski marzylo sie o pracy w firmie Pimpus i Syn ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##