PracaGrupypl.praca.dyskusjedonosy o prace na czarno › Re: donosy o prace na czarno
  • Data: 2006-04-11 06:56:58
    Temat: Re: donosy o prace na czarno
    Od: "GM" <g...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ug0l32lugkoqahfouq06vtmcup8602bcub@4ax.com...
    > ukarać, rozliczyć, zamknąć do więzień tych co jeszcze w tym kraju coś
    > robią, a rząd się sam wyżywi
    >
    > w omawianym przypadku trzeba zlikwidować źródło absurdów w postaci
    > chorych opłat w cenie paliwa a wtedy nie będzie potrzebne ani
    > oznaczanie oleju opałowego - w ogóle nie bedzie potrzeby rozróżniania
    > oleju opałowego od napędowego co jest czystym absurdem i niczemu
    > produktywnemu nie służy. nikt nie będzie ryzykował życia budując
    > nielegalną stacje tankowania gazu, - w ogóle odpuści sobie
    > przerabienie samochodu na gaz tylko będzie kupował normalne paliwo w
> [...]

    No ale to o czym mowisz z gory jest niemozliwe. Ułuda. Ja tez bym wolal zeby
    Panstwo utrzymywalo sie tylko i wylacznie z VAT i akcyzy z używek (nawet
    wlaczajac w to "miekkie").
    Ja mowie o tym co jest i co uwazam ze mozna z tym zrobic.
    Tak jak proponujesz jest chyba w USA - dowolnosc ubezpieczen, tanie paliwo,
    niskie podatki. Jak chcesz cos lepiej to sobie odluz kase i plac (studia,
    sluzba zdrowia itp.). No ale dodaj do tego sytuacje gopolityczna i wyobraz
    sobie ze PL ma tanie paliwo i niskie ceny i podatki. Nasza kochana UE
    dowalila by nam takie blikady celne i wykluczyla bo to sprzeczne by bylo z
    ich doktryna wyciagania ze spoleczenstwa (bogatego) polowy ich zarobków.
    Zagrezeniem by byly u nas towary, mozliwosci przeniesienia inwstycji itp.

    > uczciwe firmy to były firmy państwowe i one popadały na morde jakiś
    > czas temu

    Niezgadzam sie. Jest cala masa firm uczciwych oraz ludzi uczciwych. Dlatego
    szara strefa to nie 100%.

    Pozdro