PracaGrupypl.praca.dyskusjedonosy o prace na czarno › Re: donosy o prace na czarno
  • Data: 2006-04-13 07:34:40
    Temat: Re: donosy o prace na czarno
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 11 Apr 2006 08:56:58 +0200, użyszkodnik "GM"
    <g...@w...nospam.pl> napisał:

    > No ale to o czym mowisz z gory jest niemozliwe. Ułuda. Ja tez bym wolal zeby
    > Panstwo utrzymywalo sie tylko i wylacznie z VAT i akcyzy z używek (nawet
    > wlaczajac w to "miekkie").

    woooow, a jak wzrosłyby dochody z turystyki !!!

    > Ja mowie o tym co jest i co uwazam ze mozna z tym zrobic.
    > Tak jak proponujesz jest chyba w USA - dowolnosc ubezpieczen, tanie paliwo,
    > niskie podatki. Jak chcesz cos lepiej to sobie odluz kase i plac (studia,
    > sluzba zdrowia itp.). No ale dodaj do tego sytuacje gopolityczna i wyobraz
    > sobie ze PL ma tanie paliwo i niskie ceny i podatki. Nasza kochana UE
    > dowalila by nam takie blikady celne i wykluczyla bo to sprzeczne by bylo z
    > ich doktryna wyciagania ze spoleczenstwa (bogatego) polowy ich zarobków.
    > Zagrezeniem by byly u nas towary, mozliwosci przeniesienia inwstycji itp.

    chyba raczej do Polski a nie z Polski, inwestują raczej prywatne firmy
    a dla nich niskie podatki to argument żeby się przenieść a nie wynieść

    Bogactw naturalnych państwo polskie nie ma, po 1989 roku był majątek
    po byłych firmach państwowych - sprzedali, teraz pozostał potencjał
    ludzki - ucieka za granice

    ciekawe co pozostanie za pare lat ???

    > Niezgadzam sie. Jest cala masa firm uczciwych oraz ludzi uczciwych. Dlatego
    > szara strefa to nie 100%.

    uczciwych owszem, ale wobec współpracowników ale nie urzędasów